Kolli Posted July 30, 2023 Share Posted July 30, 2023 Punkterte i dag for første gang siden sykkel ble kjøpt for 5 år siden. Oppdaget da at felgen har tett bunn, noen som kan bekrefte eller avkrefte at disse felgene er mulig å sette opp slangeløst med guffe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted July 30, 2023 Share Posted July 30, 2023 (edited) Det pleier å stå på felgen om den er klar for slangeløst. Hvis det ikke står noe er den som regel ikke det. Edited July 30, 2023 by Plankepetter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted July 30, 2023 Share Posted July 30, 2023 Snakker bare av egen erfaring her, men jeg satte opp mine 2013-felger som fulgte med en slx-utstyrt (tror jeg) stumpjumper helt problemfritt. Kan ikke tenke meg at de var TLR. Så lenge man bruker skikkelig felgtape, hva skulle være hindringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Det er bare kjøre på. De funker helt flott slangeløst, og at Ndreas snakker om tape er sikkert bare av gammel vane 🙂 Jeg tror de XT hjulene jeg hadde kom med ventiler til og med. LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolli Posted July 31, 2023 Author Share Posted July 31, 2023 Takk for tilbakemeldinger, da blir det innkjøp av UST-dekk, ventiler og guffe 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gubben Posted August 2, 2023 Share Posted August 2, 2023 kan se ut som at det er de samme hjulene som orginalhjulene på den ene sykkelen min, den kom med slangeløse dekk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts