knut7 Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 En mye omtalt film med bla. Brage! https://www.pinkbike.com/news/nothings-for-free-the-history-of-freeride-mountain-biking-free-stream.html Sitat This FREE 24 hour stream is brought to you by GT Bicycles. Stream ends at 7am PST on Saturday, August 5th, 2023. If you missed the stream, want to watch the film on demand, and/or want to support feature-length mountain bike filmmaking, please consider subscribing to Outside+. 1 Quote Driver emtb.no og emtbvideos.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut7 Posted August 5, 2023 Author Share Posted August 5, 2023 Den var severdig ja, kult at Brage fikk avslutte! Quote Driver emtb.no og emtbvideos.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 Bra film. Men får jo litt samme følelse som når jeg ser klatrefilmer, nivået er på et sånt nivå at det ikke er så relaterbart til det jeg gjør på sykkelen eller i klatreveggen 🙂 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut7 Posted August 5, 2023 Author Share Posted August 5, 2023 Hehe, nei, det er ikke dette jeg får lyst til å prøve etter å ha sett filmen. Jeg lar meg inspirere mer av folk som Akrigg enn av Rogatkin og Strait. Men kult med historien bak. Også er det kult at det kommer lange filmer, ikke bare 5-20 min klipp på Youtube. 1 Quote Driver emtb.no og emtbvideos.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventle Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 Takk for tips. Rakk ikke å se den ferdig før tidsfristen egentlig var ute, men ettersom jeg hadde startet og satt den på pause kunne jeg se den ferdig i kveld likevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts