Gå til innhold

Beta på Markathrilleren?


MOB

Anbefalte innlegg

Vurderer å slenge meg med i år. Noen som kan dele noen erfaringer med rittet? Går hele løypa inne i Nilsbyen nå? Bare blodseriøst blodslit? Ser ut som halve bedriftskarusellen stiller til start, og der er man vel ikke kjent for å ha det hyggelig 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kettill skrev (9 timer siden):

Vil tro traseen er lik den som har vært de siste år, dvs en runde opp i marka? Dette rittet syns jeg er et av de rittene med mest feelgood i hele regionen. 

Lik denne varianten kanskje?

Veldig fin film, forresten! 

kettill skrev (9 timer siden):

Også skjønner jeg ikke hva som ikke er hyggelig med Bedriftskarusellen?😊

Har blitt fortalt at det ikke er stedet middelhavsfarere drar for å ha det hyggelig en tirsdagskveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparsomt med opplysninger hos arrangør, men lengde på trase og startsted indikerer at det er løypa i filmen. Brynjar har morsomme filmer på kanalen sin. 

Føler meg som en middelhavsfarer selv, men råkoser meg på bedriftsritt. I hvert fall er treningsutbyttet av den tirsdagskvelden udiskutabel.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOB skrev (4 timer siden):

Dessverre avlyst, gjennomføres som Strava-ritt, ifølge TVKs hjemmeside. 

Det oppdaget jeg når jeg skulle melde meg på ja. Visstnok mangel på vaktmannskap. Har hørt rykter i kveld om at det er en del som kommer til å starte kl. 10.00, så tenker å stille opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perolavmk skrev (27 minutter siden):

Hadde meldt meg på og bestemte meg for å ikke delta da det ble stravaritt. Så for meg at det da blir et ritt for kun de raskeste, stemmer vel for så vidt av det jeg kan se av resultater på strava og 

Samme her. Synd at det ble avlyst med dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...