san Posted August 12, 2023 Share Posted August 12, 2023 (edited) Var litt sent ute i dag etter 2x kvartfinaler på tv men tok en runde i Maridalen hvor det ved inngangen var skiltet med sykkelritt pågår. Det så jeg ikke noe til. Det jeg derimot så var søppel av en viss sort slengt fra seg foran plassen ved Maridalen Velhus. Kan ikke tenke meg at hverken sykkelritt eller et velhus har dette på menyen. De største var merket med 3.3 liter. Det minner meg også på en episode av et tollprogram hvor tollen på svenskegrensen ikke hadde lovhjemmel til å beslaglegge langt over 1000 patroner som noen godt voksne menn hadde med seg i bilen. Edited August 12, 2023 by san Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted August 12, 2023 Share Posted August 12, 2023 Det var Oslo Triathlon på Sognsvann/Maridalen i dag. Var kanskje en utøver som leverte så svakt at støtteapparatet selv trengte lystig støtte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts