Gå til innhold

Sykkel og rulle selges, Cannondale CAAD10 str 56 og Tacx Neo med tilbehør


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har landa på at jeg ikke har plass i ny leilighet til rullesykling, og lufter derfor oppsettet for salg. Romaskintråden på forumet fikk meg til å innse at det nok er et bedre valg for hjemmetrening av kondis enn en rulle som så langt har stått nedpakka i over et års tid.

Er i utgangspunktet etter å selge samlet hvis noen er ute etter oppsett for å starte med innesykling. Litt usikker på hva jeg bør forvente av pris, men tenkte kanskje 11000 kan være et utgangspunkt basert på hva jeg ser disse går for på Finn.no, samt at jeg sender med litt ekstrastæsj. Ny kosta vel sykkelen rundt 12000 såvidt jeg husker, og rulla betalte jeg vel rundt 11000 for mener jeg å huske. Tilbehøret som følger med ligger også på et par tusen, et par Ultegrapedaler vipper hvertfall tusenlappen med god margin i seg selv.

Sykkelen er en Cannondale CAAD10 i str56 med 105-gruppe. CAAD-serien er regnet for å være blant de beste aluminiumsyklene der ute, og er en prima introduksjon til landeveissykling på rask sykkel. Jeg kjøpte denne i 2014-15 en gang fra gamle Sportsbua i Trondheim, og den har ikke akkurat vært veldig hardt brukt. Etter at jeg kjøpte en Tacx Neo i 2017, har denne sykkelen stort sett stått ubrukt på den, da jeg ikke akkurat skal skryte på meg altfor mange rulleøkter i løpet av en typisk rullesesong (kan nok regnes på ei hånd per sesong i snitt).

Meg bekjent er førstegenerasjon Neo fortsatt en god rulle, og bør kunne gi en kjøper et godt rulleoppsett.

Rulla har ikke vært i bruk siden våren 2022, da sykkelen har stått nedpakka i sykkelkoffert hos slekt i Oppdal etter at jeg flytta på meg.

Følgende tilbehør følger også med:

* Tabletholder som vist på første bilde
* Treningsmatte fra Tacx
* Svettebeskyttelse
* Ultegra SPD-SL-pedaler
* Holder til Garmin
* Har også en Ultegrakassett jeg ikke har brukt som kan medfølge
* Kurante fargekoordinerte flaskeholdere
* Svært pent brukte sykkelsko i str 43 med cleats kan også følge med hvis det passer (husker ikke helt modellen, det er et par mid-range Shimanosko som også lå rundt tusenlappen i innkjøp)

Dette handler primært om å bli kvitt utstyr jeg ikke får brukt som tar plass, så foretrekker at noen kan kjøpe hele oppsettet.

Rulleoppsett med nettbrettholderSykkel ute på tur opp til Skistua i TrondheimIMG_3431.jpeg.13bf8ded8a9b071ac3263510593bda33.jpegMed plattformpedaler funker denne som en superkjapp transportsykkel og

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av ustyret befinner seg i nærheten av Trondheim og Oppdal, så om noen er interesserte i å prøvesykle, kan det gjøres ett av stedene. Kan også levere på døra i aksen Levanger-Trondheim-Oppdal, da jeg ofte farter i de traktene.

Foretrekker å kunne overlevere eller at utstyret hentes lokalt, men det kan selvsagt også være aktuelt å sende, men da må det bli med frakt i tillegg til prisen over.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • perbl endret tittelen til Sykkel og rulle selges, Cannondale CAAD10 str 56 og Tacx Neo med tilbehør

Uten å være for sikker, sitter jeg med en formening om at du får raskere salg ved å dele opp salget. Folk har ofte sykkel til å sette på rulla, og for mange er selve rulla i seg en investering og vil muligens nøye seg med å bare kjøpe rulla. 

Endret av Staroh69

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tydeligvis vanskelig å selge samlet. Da prøver vi litt prissenking og splitting:

5500kr for en Caad10 str 56 og 105-gruppe i bra stand, med Ultegrapedaler og evt sko hvis str 43 passer. Flaskeholdere følger også med. 

Rulle solgt

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...