Jørgen S. Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Jeg mener det burde deles opp i minst 4. Deler - terreng Deler - landevei Sykkel til salgs - terreng Sykkel til salgs - landevei Samme for kjøp. Kanskje også flere?? Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Jeg er enig i at to kan bli for lite, men kanskje også at åtte kan bli for mye. Er det naturlig å starte utvidelsen med for eksempel "Sykler og deler - terreng" og "Sykler og deler - landevei" for både salg og kjøp, totalt fire, eller bør det ekspanderes til en kategori for hver allerede nå? Interessert i å høre hva andre tenker. 2 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 baroudeur skrev (44 minutter siden): Jeg er enig i at to kan bli for lite, men kanskje også at åtte kan bli for mye. Er det naturlig å starte utvidelsen med for eksempel "Sykler og deler - terreng" og "Sykler og deler - landevei" for både salg og kjøp, totalt fire, eller bør det ekspanderes til en kategori for hver allerede nå? Interessert i å høre hva andre tenker. Enig. Start der. 1 Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts