Gå til innhold

Sykkeltruse m/pad


san

Anbefalte innlegg

I gamle TS ble det startet en tråd om dette men den døde hen pga. beskjed om nedleggelse.
Var innom XXL og plukket opp noen Craft Fuseknit Bike Boxer With Pad nå til 199,-
Virker å være helt ok. Størrelse L til en på 188 og 95cm målt 10 cm nedenfor hoftekam. Høy nok i livet og går til midten av lårene.
Litt stiv pute men regner med at den mykner etter første tur og første vask.
 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel noe delte meninger om den trusa, som det også var på noen av de andre som var nevnt i tråden

Jeg skrev dette i gamle TS 5/7-21:

Jeg har brukt vanlig sykkelbukse under tidligere med det er forferdelig klamt. Så for å teste kjøpte jeg en Craft Fuseknit bike boxer fra XXL. Ble så fornøyd at jeg kjøpte en til for å ha å bytte på når jeg er på tur over flere dager. Mye luftigere enn vanlig sykkelshorts og med en baggy shorts med lufteglidlås fungerer det veldig bra i sommervarmen. Synes også puta (C4) er god til å være relativt tynn. 
Har ikke brukt de vanlige sykkelshortsene siden jeg kjøpte disse og er nå på andre sesong med dem.

Brukes fortsatt, seinest på dagens 50km. Riktignok er en av dem noe nyere siden jeg mistet en, men bortsett fra at vaskelappen er blitt borte på den eldste ser de overraskende hele ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...