Pludrepapp Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Hei og hå. Jeg har den siste tiden hatt en liten lekkasje gjennom lavfartskompresjonsbryteren på min RS Charger 2 demper. Jeg har tatt ut hele demperenheten før, og blæra er ikke sprengfull. Har noen vært borti lignende før og vet hva som skal til for å fikse det? Quote
baronKanon Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 dette er et vanlig problem. Det er vel ikke noen offisiell fiks for det, men google er din venn der. Noen har funnet lure måter å fikse det på. Quote
Pludrepapp Posted September 29, 2023 Author Posted September 29, 2023 Takk for svar. Fant f.eks. denne: https://youtu.be/bZZwM5UT5RU?feature=shared Quote
Pludrepapp Posted September 30, 2023 Author Posted September 30, 2023 (edited) Og muligens dette også tilbyr en fiks, selv om det ikke direkte handler om å fikse lekkasjen - men det er en fin forklaring på service av Charger-enheten. Edited September 30, 2023 by Pludrepapp Quote
Recommended Posts