Gubben Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 Tenkte jeg skulle forberede meg tidlig for neste års triatlon sesong med å starte oppkjøringen nå. Så er det blitt høst og mørkt om kvelden så da tenkte jeg at det kunne være en ny opplevelse å svømme i stupmørket i de lokale småvannene. Enkle lykter beregnet på løping burde tåle å bli montert utenpå badehetten og bli med på noen svømmeturer sålenge jeg ikke dukker hodet under vann. Er det noen som har erfaring med nattsvømming eller som vet hvor mye vannsprut lyktene tåler ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 Heter det ikke lanterne på vannet da 😉 Jeg har en Nitecore NU32, IP67. Da skal den holde tett i 30 minutter på en meters dybde. Jeg bruker den når jeg padler kajakk på høsten. 1 Quote "I never understood wind"- Donald Trump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted September 22, 2023 Share Posted September 22, 2023 Ikke at jeg har ambisjoner om å drive med mye natte-svømming selv, men det går å se på hva deltakerne på One Water Race bruker for eksempel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts