Gå til innhold

Lampe på styret


Anbefalte innlegg

Jeg har løst på nytt frontlys med batteri og lampe i ett.  Hva anbefaler folket?  Jeg vil ha ei enkel, solid løkt, med bra nok lys med brei stråle.  Jeg bruker også ei lampe på hjelmen.  Driver teknisk stisykling, og tviler på at jeg kommer til å sykle enduro i mørket igjen (gjort en gang i 2016)

 

Her er noen alternativer:

https://www.sykkelkomponenter.no/tilbehor/lys/frontlys/knog-pwr-mountain-frontlys?variant=KN12060

https://www.sykkelkomponenter.no/tilbehor/lys/frontlys?stockStatus=InStock&Brand=Exposure+Lights&sort_by=price&sort_direction=Descending

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avdem skrev (1 time siden):

Skal du ha brei stråle er Outbound Trail Evo  bankers. Kanskje ikkje mest lumen for pengane men held meir enn nok til rask teknisk sykling i tett vestlandsskog.....

Det er sikkert et godt spørsmål "hva slags stråle skal man ha? brei eller smal?" 

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo skrev (8 minutter siden):

Går forøvrig bare og venter på at Outbound skal lansere den nye Outbound Portal, så blir det Portal på hodet og Trail Evo på styret. 

Tiden for ledninger er definitivt forbi! 

Kikker veldig på Outbound sjøl, funderer på Portal begge steder... egentlig. 

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig sugen på å bestille herfra: VersaLume Evo™ Professionell Belysning – LUXLUM™ men orker ikke styr med toll og slikt. Veldig bra priset, flere på en eller annen FB gruppe som var veldig fornøyd med disse. Finnes det noe bra alternativ i Norske nettbutikker?

Eller for å snu på det, hva finnes av bra (nok) lykter til rundt 1000,- i norske nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...