Gå til innhold

Gå til innlegg via varsel


Ivar Elverum

Anbefalte innlegg

  • Svar 6
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Når jeg trykker på varsel kommer jeg direkte til innlegget. Windows:Firefox.

Nå er jeg lavt på driftsstigen, ikke så kompetent til hvordan alt fungerer, spesielt ikke via iPad, men har du valgt NavnOppeTilHøyre->Kontoinnstilinger->Oppførsel ved innholdsvisnig->Ta meg til første kommentaren jeg ikke har lest?

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer direkte til innlegget både på telefon og pc. Det bør i utgangspunktet fungere likt på iPad, men har ikke iPad så får ikke testet. En enkel måte å sjekke om det er nettleseren eller enheten er å teste en annen nettleser på samme enhet og samme (type) nettleser på annen enhet, for eksempel hvis du har iPhone med Safari. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas skrev (1 time siden):

Når jeg trykker på varsel kommer jeg direkte til innlegget. Windows:Firefox.

Nå er jeg lavt på driftsstigen, ikke så kompetent til hvordan alt fungerer, spesielt ikke via iPad, men har du valgt NavnOppeTilHøyre->Kontoinnstilinger->Oppførsel ved innholdsvisnig->Ta meg til første kommentaren jeg ikke har lest?

Jepp,  men fikk dobbeltsjekka

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (59 minutter siden):

Jeg kommer direkte til innlegget både på telefon og pc. Det bør i utgangspunktet fungere likt på iPad, men har ikke iPad så får ikke testet. En enkel måte å sjekke om det er nettleseren eller enheten er å teste en annen nettleser på samme enhet og samme (type) nettleser på annen enhet, for eksempel hvis du har iPhone med Safari. 

Testa med chrome, samme

Samme på safari på iphone, hakke chrome der. 
No biggie og feilen ligger nok her… bare å finne den

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...