Gew88 Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 (edited) Tenkte denne tråden blir en jeg plukker opp når jeg trenger råd til diverse, som kanskje ikke er direkte sykkelrelevant. Første råd: Reisesekk! Vært på en liten ukes jobbreise, og fant ut at jeg savner en ålreit reisesekk. Har sekk til det meste, og jeg har liten og stor koffert, men å reise med stor og liten koffert samtidig gidder jeg ikke neste gang. Jeg tenker en sekk alà Douchebag Hugger (googlet den i dag), men vil gjerne ha flere tips til hva jeg kan kjøpe (evt ønske meg til jul). Den skal kunne brukes som sekk. Den skal være ganske romslig Den skal kunne gå som håndbagasje Den bør være ganske stiv i "chassiet" Den bør være praktisk smart laget Den bør helst være litt stilren i utseendet(heller det enn sporty/tur). Kjør da tips 🙂 Edited November 14, 2023 by Gew88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 2000% Osprey Farpoint 40 eller 55! Jeg har skrevet test av begge. 55 literen er egentlig en 40L med en ekstra avtakbar sekk på 15L. 40 literen kvalifiserer for de internasjonale målene for håndbagasje. Solid, beskytter godt, kan bæres som sekk og bag. Beskyttelsestrekk. Lomme for pc. Mange smarte løsninger. Rett og slett elsker disse sekkene, og jeg har 55 literen min pakket klar på gulvet slik at den er ready to go 24/7🙂 1 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 torbjornhb skrev (8 minutter siden): 2000% Osprey Farpoint 40 eller 55! Enig 🛫 2 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 baroudeur skrev (2 minutter siden): Enig 🛫 Leser ut fra egen post og kommentaren din at vi begge er klare neste sesong av Paradise Hotel... 2 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 En liten outsider: DMM Flight 45l. Hvis du klarer å se forbi at det er en klatresekk så vil du se at den kan være praktisk til så mangt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted November 15, 2023 Author Share Posted November 15, 2023 torbjornhb skrev (18 timer siden): 2000% Osprey Farpoint 40 eller 55! Jeg har skrevet test av begge. 55 literen er egentlig en 40L med en ekstra avtakbar sekk på 15L. 40 literen kvalifiserer for de internasjonale målene for håndbagasje. Solid, beskytter godt, kan bæres som sekk og bag. Beskyttelsestrekk. Lomme for pc. Mange smarte løsninger. Rett og slett elsker disse sekkene, og jeg har 55 literen min pakket klar på gulvet slik at den er ready to go 24/7🙂 Akkurat type tips jeg er ute etter. Supert det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted November 15, 2023 Share Posted November 15, 2023 Gew88 skrev (3 timer siden): Akkurat type tips jeg er ute etter. Supert det. Btw. Her er 55 literen ferdig pakket og klar til reise. Må innrømme jeg er såpass dedikert at jeg har bestilt et eget par HOKA Mach 5 som er ubrukt å bare venter 🙂 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts