Gå til innhold

Elsykkel - tilbud


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har brukt en terrengsykkel til jobb noen ganger (15km hver vei), men denne er for liten og ruten har et par heftige oppoverbakker.
Kjenner flere som har elsykkel, både terreng og hybrid, som ikke kan anbefale det nok.
XXL og et par andre kjører i disse dager tilbud på elsykler, men timingen er litt dårlig økonomisk. Vurderer derfor å vente til neste år. Er slike typer salg noe som stort sett skjer årlig eller bør jeg gripe sjansen når den er her?

https://www.xxl.no/cube-stereo-hybr...reng-unisex-gra/p/1217709_1_style?page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 5
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Ifølge tyske pedelec-forum har det lenge vært problemer og lang ventetid på slike Cube-modeller, både fargeutvalg og størrelser. Om det er modellen, fargen og størrelsen du mener passer deg og ditt formål tror jeg ikke, basert på det jeg har lest, at du vil finne bedre tilbud senere. Da vil størrelser og fargeutvalg være ennå mindre enn i dag og bare små størrelser. Det ser en også på Bikester.

https://www.bikester.no/sykler/el-sykler/el-mountainbikes/el-sykler-fully/cube/

Endret av san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det ikke mange igjen nei. Tror de har 1 igjen i min størrelse på den lokale butikken, ellers utsolgt på nett. 

Ref leveringsproblemer på disse modellene, risikerer man også at det blir problemer med deler / reparasjon / garanti? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endas skrev (På 12.7.2023 den 15.49):

timingen er litt dårlig økonomisk. Vurderer derfor å vente til neste år. Er slike typer salg noe som stort sett skjer årlig eller bør jeg gripe sjansen når den er her?

https://www.xxl.no/cube-stereo-hybr...reng-unisex-gra/p/1217709_1_style?page=1

brukt er forsatt best vis du har tid til å vente, jeg kjøpte min nettop 36.000 og den var så å si i perfekt stand fra 2021 ny var den nermere 60 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det noen som vet om det er større batcher med (hybrid)sykler på vei inn sensommer/høst?

Ser at det ganske skrapt lokalt i Oslo på de modellene som ofte har vært på tilbud i vår/sommer. Gjelder hovedsakelig small i Cube(Nuride Hybrid 625) og medium i Scott. Ønsket er en hybrid, helst med skjermer og baggasjebrett, Bosch (helst Performance CX) motor og 625W/700W. Til så nærme kr 30 000 som mulig.

Er ikke noe hastverk for kjøp, bare begynt å se behovet for en transportsykkel med hjelpemotor.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...