RoyE Posted July 12 Share Posted July 12 Mine sorte lisser synger på siste verset, og det viser seg at det ikke er så enkelt å få tak i nye originale. Er dette på vei ut? Jeg er åpen for å kjøpe uoriginalt, så lenge de er av samme kvalitet, dvs holder seg like stramme og fine som de originale gjør etter knyting. Det er vel noe med hva slags materiale dette er. Jeg har ubrukte hvite, så ingen akutt krise her, men de hvite vet jeg av erfaring blir svært fort grå/møkkete når de har vært utsatt for litt vær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 12 Share Posted July 12 Jeg bruker korte lisser (90 cm) med stretch og synes de funker bra. De jeg bruker nå tror jeg selges billig på alle XXL. Er kanskje ikke stretch i de opprinnelige Empire-lissene? Har ikke brukt originallissene noe særlig. Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 12 Author Share Posted July 12 baroudeur skrev (4 minutter siden): Jeg bruker korte lisser (90 cm) med stretch og synes de funker bra. De jeg bruker nå tror jeg selges billig på alle XXL. Er kanskje ikke stretch i de opprinnelige Empire-lissene? Har ikke brukt originallissene noe særlig. Null stretch i de originale. Jeg har utelukkende brukt disse, og vært svært fornøyd og imponert over hvordan de beholder ‘stramheten’ i time etter time. Ikke engang under Jotunheimen Rundt kan jeg huske å ha etterstrammet/snørt skoene på nytt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 12 Share Posted July 12 https://www.sykkel.no/bekledning/sykkelsko11/reservedeler/giro/giro-shoe-laces-black-127cm-7070492-p0000024397 - på lager ser det ut til. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 13 Author Share Posted July 13 runermm skrev (9 timer siden): https://www.sykkel.no/bekledning/sykkelsko11/reservedeler/giro/giro-shoe-laces-black-127cm-7070492-p0000024397 - på lager ser det ut til. Så bra, takk! Dette var en av sidene jeg var innom for en stund siden da jeg lette. Bestilt nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts