eOpseth Posted July 15, 2023 Share Posted July 15, 2023 (edited) Cube Sterio race (C62) - vi har mistet en skrue på ferie, XXL virker ikke å forstå hva et vil si å ta telefonen, så prøver lykken om noen skulle ha en slik en mellom Elverum-Trysil (pluss/minus). Se bilde for hva JR har mistet. Møkkete sykkel - men skruen/mutteren er naturlignok mistet i felt, og bildet tatt med en gang vi kom inn... 😄 Alle tips settes stor pris på! Edited July 15, 2023 by eOpseth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorg1m Posted July 15, 2023 Share Posted July 15, 2023 Kan se ut som du mangler «mutteren» på bildet under. Ikke noe som enkelt kan erstattes med noe fra Jernia/Clasern vil jeg tro. Google Cube Stereo c62 main pivot så får du noen alternativ. Om noen av dem fins mellom Elverum og Trysil er kanskje ikke supersannsynlig 😐 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 (edited) Du kan kjøpe det via Nano Bike, men det tar seff noen dager. https://nanobike.de/en/bike-parts/frames-forks/bearing-kits/24575/cube-main-pivot-set-for-stereo-150-c-62/c-68-from-my18?c=110 Er det XXL som har Cube nå? I gamle dager kunne du ringt Jarand i Cyklon, men den tid er vel forbi. Finnes kanskje en «Jarand» i XXL, men neppe lett å spore opp vedkommende. Edit: Bikester har den også på lager. De er vanligvis kjapp altså. https://www.bikester.no/cube-lager-skruesett-main-pivot-stereo-150-c-62-c-68-fra-2018-M915217.html Edited July 16, 2023 by runermm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted July 16, 2023 Author Share Posted July 16, 2023 Dette er gode leads, takker. Planen er vel å henge på tråden til XXL i morgen, for evnt å bestille via nett mandag kveld om ikke annet leder til mål. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hbakken Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 Litt langt til Hokksund fra der du er men er rimelig sikker på at jeg har en slik liggende i roteskuffen etter lagerbytte på en Cube for flere år siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted July 16, 2023 Author Share Posted July 16, 2023 Det blir nok i lengste laget ja, men takk for sjekken. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hbakken Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 (edited) eOpseth skrev (1 time siden): Det blir nok i lengste laget ja, men takk for sjekken. 🙂 Jeg fant jeg fant 🙂 prøvde å få inn ett bilde her men funket ikke helt. F94D0D78-3FC1-4BAA-91F5-0B562A28F7FD.heic Edited July 16, 2023 by Hbakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted July 16, 2023 Author Share Posted July 16, 2023 Tror fila er for stor. Det er supert! Da tar jeg kontakt dersom XXL ikke har, og du er villig tli å selge den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hbakken Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 eOpseth skrev (9 minutter siden): Tror fila er for stor. Det er supert! Da tar jeg kontakt dersom XXL ikke har, og du er villig tli å selge den? Ja jeg trenger den ikke 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts