Gå til innhold

frakt av batteri pris?


Anbefalte innlegg

Emtb skrev (7 timer siden):

har tenkt meg en tur til nord spania men er ikke lov å frakte batteriet på fly, hva er alternativene for frakt? prøvde å se etter noe utleie men fant ikke noe særlig.... Dette er i høst feiren så har god tid

Batterier kan sendes, da på korrekt måte.

https://shop.gwl.eu/ADR-delivery/
https://www.texim-europe.com/getfile.ashx?id=108643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

san skrev (4 timer siden):

takk! så jeg må ha noe ADR transport altså, men det står stadig ikke noe særlig om pris med ADR, hva tror du prisen ligger på ish? snakker vi 500kr eller 2000kr? virker også som om GWL er utlandet så tror ikke jeg kan bruke det med mindre jeg frakter batteriet dit først 

Endret av Emtb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lømo skrev (4 timer siden):

Hvis jeg har forstått det riktig så er det flere selskaper som nekter elsykkel på fly uansett om det er med eller uten batteri. 

uten batteri må da være lov, det er dog noen vekt begrensninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (28 minutter siden):

uten batteri må da være lov, det er dog noen vekt begrensninger 

Et raskt google søk bekreftet at både SAS og Norwegian ikke lenger tar elsykler som innsjekket bagasje. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (1 time siden):

takk! så jeg må ha noe ADR transport altså, men det står stadig ikke noe særlig om pris med ADR, hva tror du prisen ligger på ish? snakker vi 500kr eller 2000kr? virker også som om GWL er utlandet så tror ikke jeg kan bruke det med mindre jeg frakter batteriet dit først 

Pris har jeg ingen anelse om. Men i den første linken er det også en link ang. priser. I linken er også NO nevnt blant alle de andre.

Søk også etter ADR calculator. Kansje det gir deg noen hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chalshus skrev (26 minutter siden):

Enda bedre grunn for å kjøre selv. Da kan du dra akkurat hvor du selv vil og om du gidde å kjøre lange strekk bruker du ikke mer enn to dager til Syd for alpene. Skal på min femtende langtur med bil til høsten. 

har ikke lappen desværre, tog evt men er helt vilt dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

san skrev (21 minutter siden):

Pris har jeg ingen anelse om. Men i den første linken er det også en link ang. priser. I linken er også NO nevnt blant alle de andre.

Søk også etter ADR calculator. Kansje det gir deg noen hint.

første link er uten adr, står sånn 40euro uten men det sier ikke så mye. skal søke litt rundt og se om jeg finner noe, kjipt at det skal være så jævla vanskelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...