Hjulvind Posted February 13 Share Posted February 13 Ønsker dekk som ruller lett. Min pendlervei er hovedsakelig asfalt med noe kryssing av fortauskanter. Kan også velge en rute som inneholder et par km grusvei med ganske bratte stigninger og utforkjøringer. Hvilke dekk bør jeg velge? Hvor anbefales det å handle (helst norsk nettbutikk)? Ser for meg at 35mm er passe bredde. Har sett litt på disse: - Panaracer Gravelking + - Panaracer Gravelking SK+ - Continental Terra Speed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1482 Posted February 14 Share Posted February 14 Jeg ville gått for conti GP 5000 tubeless i 35 mm. God nok beskyttelse til din reisevei, men overlegen på rullemotstand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulvind Posted February 14 Author Share Posted February 14 Har forsåvidt vurdert disse også, men synes de blir for dyre. Etter hva jeg klarer å finne må jeg gå for all season-versjonen om jeg skal ha 35mm og da kommer de på 849,- hos Bikeshop. Ønsker i utg.pkt ikke å betale særlig over 500,- pr dekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sun Flyer Posted February 15 Share Posted February 15 Conti GP Urban 35mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dingo Posted February 15 Share Posted February 15 De har 32mm gp 5000 på thansen til 599. Kjøpte 25mm der, men har ikke sjekket hvilken modell det er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulvind Posted February 21 Author Share Posted February 21 Ligger at til å bli Gravelking ST med tpu-slanger. Håper det skal rulle greit og funke brukbart på grusstrekket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts