Ace Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Jeg skulle gjerne hatt en slik i privat eie, men slike firmaer er ofte jævla vrange når det gjelder privatpersoner. (Koster jo også litt). Men fin er den... Denne her. Quote
Chalshus Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Startpris på €49000... Er det ikke bare å starte et enkeltpersonforetak for å skaffe seg et org nummer? 1 Quote
Ace Posted February 23, 2024 Author Posted February 23, 2024 Chalshus skrev (Akkurat nå): Er det ikke bare å starte et enkeltpersonforetak for å skaffe seg et org nummer? Er det så enkelt, da? Må vel levere egen skattemelding på firmaet? .... og hvor f... fant du prisen? Quote
Chalshus Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 https://www.ispo.com/en/promotion/ispo-award-winner-wintersteiger-velobrush 1 Quote
Ace Posted February 23, 2024 Author Posted February 23, 2024 Ndreas skrev (1 time siden): Blir nok endel kroner pr vask ja 😄 Har du den i 15 år og vasker til sammen 3*30min i uka, så blir det noen hundrelapper.... setter man det opp mot tapt arbeidsfortjeneste så blir det ikke så galt. Er dere to eller flere så synker jo prisen tilsvarende.... Min generelle oppfatning av å ikke irritere seg over oppgaver er å betale prisen for gjøre det behagelig. Det kommer ikke til å skje i dette tilfellet, men det er lov å drømme. Faen jeg hater rengjøring etter sørpeføre.... (og ellers også).... så kan de som hevder det er en zen-greie få gjøre det i fred og ro for min del.... Quote
Andreas Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Dere som har barn kan jo benytte dere av billig arbeidskraft. Quote Kaffe- og teansvarlig
Panda Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Ungene mine får ikke røre sykkelen min. Fa… ikke Aldri Vask og rengjøring er en grei oppgave hvor en også får gått over sykkelen og sjekke alt fungerer. Quote
Recommended Posts