simson Posted April 1 Share Posted April 1 Kjøpte fire RideNow tpu-slanger med feil ventillengde fra aliexpress. 36 gram. (Fikk bestilt riktig også, så sykler selv med de på landeveissykkelen) 4 stk: Presta Valve, 700x18-32c 4pcs, 45mm with Patch Kit. 350 kroner for alle fire, kan hentes i Bærum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gråstein Posted April 1 Share Posted April 1 Tar dem 🙂 Resten på PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson Posted April 14 Author Share Posted April 14 Disse ble ikke solgt likevel. Er det andre som skulle være interessert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingu Posted April 23 Share Posted April 23 PM sendt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byråkratsiggen Posted May 21 Share Posted May 21 Jeg er interessert om de ikke er blitt solgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson Posted May 22 Author Share Posted May 22 De er ikke solgt, så du kan gjerne kjøpe de. Send meg en pm, så kan vi avtale nærmere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson Posted May 30 Author Share Posted May 30 Solgt. (Fant ikke ut hvordan jeg kunne endre headingen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts