Gå til innhold

Hard Rocx Circo Gigante - erfaringer


Anbefalte innlegg

image.jpeg.efae2e33f15bcb93949d6a41d46e6567.jpeg

Vurderer ny(ere) fatbike med plass til 4.8" dekk.

Circo Gigante kan være et alternativ. Hva er bra og mindre bra med denne sykkelen? Åpenbart kun 10-delt giring. Hva med hjulsett? Holder navene? Reservedeler tilgjengelig? Geometri?

Testen i terrengsykkel var jo positiv, men det var av en tidligere utgave med litt annen gaffel osv.

Alle tanker og erfaringer velkomne!

 

 

Simen

NOTS Vernegruppe/NOTS Drammen/storhjulsmafiaen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har hatt HR fatbikene og har hørt lite negativt. HR gutta er også flinke på å hjelpe hvis noe skulle gå galt.

Skulle jeg hatt fatbike selv nå hadde jeg nok endt med den der jeg også.

Endret av Olechr
  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn stående i nord som benyttes i ferier, ifølge Strava har den gått 80km på 3 år. Fin sykkel, virker som den er godt bygd med ok komponenter over det hele. Har ikke gjort noe med den utover å smøre kjedet på disse 3 årene og den er omtrent som ny fortsatt. Geometrien er fin til tursykling i skog og mark synes jeg. Jeg har brukt litt XL og L sykler opp igjennom og har denne i L. Passer meg perfekt. Eneste jeg ønsker meg innimellom er litt lettere giring. Må gå noen bratte bakker som jeg fint hadde kommet opp med 46-50 tenner bak.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...