Simenf Posted April 3 Share Posted April 3 Vurderer ny(ere) fatbike med plass til 4.8" dekk. Circo Gigante kan være et alternativ. Hva er bra og mindre bra med denne sykkelen? Åpenbart kun 10-delt giring. Hva med hjulsett? Holder navene? Reservedeler tilgjengelig? Geometri? Testen i terrengsykkel var jo positiv, men det var av en tidligere utgave med litt annen gaffel osv. Alle tanker og erfaringer velkomne! Quote Simen NOTS Vernegruppe/NOTS Drammen/storhjulsmafiaen 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted April 3 Share Posted April 3 (edited) Jeg kjenner flere som har hatt HR fatbikene og har hørt lite negativt. HR gutta er også flinke på å hjelpe hvis noe skulle gå galt. Skulle jeg hatt fatbike selv nå hadde jeg nok endt med den der jeg også. Edited April 3 by Olechr 1 Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simenf Posted April 3 Author Share Posted April 3 Takk, Olechr. Jeg kjenner jo også Morten hos HR fra sykkelmiljøet i Drammen. Quote Simen NOTS Vernegruppe/NOTS Drammen/storhjulsmafiaen 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svene Posted April 4 Share Posted April 4 Jeg har en sånn stående i nord som benyttes i ferier, ifølge Strava har den gått 80km på 3 år. Fin sykkel, virker som den er godt bygd med ok komponenter over det hele. Har ikke gjort noe med den utover å smøre kjedet på disse 3 årene og den er omtrent som ny fortsatt. Geometrien er fin til tursykling i skog og mark synes jeg. Jeg har brukt litt XL og L sykler opp igjennom og har denne i L. Passer meg perfekt. Eneste jeg ønsker meg innimellom er litt lettere giring. Må gå noen bratte bakker som jeg fint hadde kommet opp med 46-50 tenner bak. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts