Gå til innhold

Clas Ohlson slangetrommel?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestemt meg for å investere i en veggmontert slangetrommel. Clas Ohlson har nylig kommet ut med sin egen variant til 999,- (opprinnelig 1499,-). Noen som har rukket å samle noen erfaringer med denne?

Gardena har sin RollUpXL som for øyeblikket er 2 499,- hos Clas, som også er et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Gardena RollUpXL  * i 5ish år, og den fungerer fint enda. Passer på å tømme slangen før vinteren, da det har en tendens til å sprekke plastkoblingene. Billig var den ikke. Prisjakt Statistikk. Skal sies at jeg kjøpte min, så ikke på det som en investering.

Kanskje smart å se på kvaliteten på slangen til Clas sin.

*Ser jeg har 35m utgaven av Comfort, ala denne.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Andreas said:

Har hatt Gardena RollUpXL i 5ish år, og den fungerer fint enda. Passer på å tømme slangen før vinteren, da det har en tendens til å sprekke plastkoblingene. Billig var den ikke. Prisjakt Statistikk. Skal sies at jeg kjøpte min, så ikke på det som en investering.

Kanskje smart å se på kvaliteten på slangen til Clas sin.

Angående vinterlagring sier Clas dette om sin slange:

Quote

Om vinteren kan trommelen lett løftes av festet og oppbevares innendørs.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...