pharynx Posted April 20 Share Posted April 20 For mange år siden, kanskje 10 år, kjøpte jeg en Lezyne Sport Drive Floor-pumpe Den oppfører seg nå veldig merkelig. Er helt tilfeldig om det kommer luft ut av slangen når jeg trykker ned eller om det er null motstand. Bare å kassere eller er det en fix for denne? Er lei av masse «dødtrykk» ved bruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jomar Henriksen Posted April 20 Share Posted April 20 lezyne har ganske bra reservedelpool. Kanskje du finner noe relevant der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted April 20 Share Posted April 20 Har du dissekert den for å inspisere stempel som presser ut luft? Mulig det er sprukket eller kan reddes med litt smøring. Quote "I never understood wind"- Donald Trump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted April 22 Share Posted April 22 pharynx skrev (På 20.4.2024 den 19.31): For mange år siden, kanskje 10 år, kjøpte jeg en Lezyne Sport Drive Floor-pumpe Den oppfører seg nå veldig merkelig. Er helt tilfeldig om det kommer luft ut av slangen når jeg trykker ned eller om det er null motstand. Bare å kassere eller er det en fix for denne? Er lei av masse «dødtrykk» ved bruk. Jeg har en lignende Lezyne pumpe som hadde samme symptomer og som jeg trodde jeg skulle kassere. Åpna den og fant at O-ringen på stempelet hadde hoppa delvis av. Rengjorde litt, smatt O-ringen på igjen og hadde på litt fett, funker helt nydelig nå. 1 Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
pharynx Posted April 23 Author Share Posted April 23 De har jo faktisk en video på akkurat dette emnet 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts