JB. Posted July 21, 2023 Share Posted July 21, 2023 Er det noen i Trondheim som driver med service av Fox-dempere og setepinner? Jeg har en Transfer som trenger service, og jeg vet at VPG i Oppdal gjør dette, men det er et godt stykke unna. Ønsker å minimere nedetid. Quote Trondheim I was just riding along... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alas Posted July 24, 2023 Share Posted July 24, 2023 Prøv Hank Sport på Solsiden i Trondheim, der har i hvert fall jeg min Specialized med Fox-demper på service (og den er kjøpt der). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JB. Posted July 26, 2023 Author Share Posted July 26, 2023 Takk, jeg skal høre med dem. Quote Trondheim I was just riding along... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slit1 Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 JB. skrev (På 26.7.2023 den 23.38): Takk, jeg skal høre med dem. Fikk du hjelp av Hank Sport? Jeg spurte de om 200-timers service på min Fox float DPS, og det tok de ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titanlars Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Har akkurat hatt Fox gaffel inne på Hank Sport, byttet pakkninger og bushings. På bakdempere mener jeg de kun tar enkel pakkningsservice, de har ikke utstyr for nitro. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 JB. skrev (På 21.7.2023 den 12.47): Er det noen i Trondheim som driver med service av Fox-dempere og setepinner? Jeg har en Transfer som trenger service, og jeg vet at VPG i Oppdal gjør dette, men det er et godt stykke unna. Ønsker å minimere nedetid. Jeg kjøpte en OneUp pinne med litt prisavslag istedenfor service på Transfer. Kom på omtrent samme pris, dessverre.(1750 pluss frakt hit og dit for service) Så kan du evnt ta den servicen i ettetid, så har du reserve og slipper nedetid neste gang. Gi gjerne lyd om Hank faktisk tar Transfer-service. Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts