arne_and Posted May 6 Share Posted May 6 Denne "XXX is also here"-funksjonen synes jeg bare er irriterende, kan jeg slå det av? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted May 6 Share Posted May 6 Denne funksjonen har blitt aktiv som følge av at forumet har blitt oppgradert til neste nivå. Det er ikke noe vi aktivt har slått på, men ny funksjonalitet som har blitt automatisk aktivert. Vi har forståelse for at dette kan være uønsket og er naturlig nok åpne for å deaktivere det. Vi kan jo kanskje benytte denne tråden til å ta en kort diskusjon om funksjonen er ønsket eller ei. Jeg har lagt til en poll. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted May 6 Author Share Posted May 6 Det mest irriterende med det er at hele bildet dyttes ned kort tid etter at man åpner en side, hvis man skal klikke på noe så er det ganske upraktisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 6 Share Posted May 6 16 stemmer, ikke en på Ja. Bommer ofte på spådommer, men tror jeg vet hvor pollen ender. 1 Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted May 6 Share Posted May 6 Pollen gir en ganske umiddelbar indikator for hva preferansen er så da er denne funksjonen deaktivert og så får vi heller aktivere igjen dersom det skulle bli et flertall for ja. 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted May 6 Author Share Posted May 6 Tipp topp 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts