Gå til innhold

Anbefal spesielt gode podcast-episoder


Anbefalte innlegg

Som en videreføring/spesifisering av denne podcast-tråden fra @torbjornhb tenkte jeg det kunne vært nyttig med en tråd for oss som ikke har hundrevis av timer i uka til å utforske all verdens anbefalte podcaster.

Jeg åpner med en sykkel-podcast jeg har hørt på i vinter som har vært ganske god, men hvor siste episode gav meg mye nyttig å tenke på (og bekreftelse av egne fordommer ofc :D)

https://podcasts.apple.com/au/podcast/ep-47-stages-has-imploded-6-food-lies-cyclists-still/id1690464889?i=1000654254937

Det interessante er praten med ernæringsmannen til EF (easypost?) om mat og sykling. Forskjellen på innkjøpt treningsernæring vs hjemmesnekret, hvor mye trenger man av hva under hard sykling og lignende. Jeg har egentlig aldri vært spesielt interessert i dette feltet i motsetning til de fleste her kanskje, men dette syntes jeg gjorde det hele interessant.

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (57 minutter siden):

Som en videreføring/spesifisering av denne podcast-tråden fra @torbjornhb tenkte jeg det kunne vært nyttig med en tråd for oss som ikke har hundrevis av timer i uka til å utforske all verdens anbefalte podcaster.

Jeg åpner med en sykkel-podcast jeg har hørt på i vinter som har vært ganske god, men hvor siste episode gav meg mye nyttig å tenke på (og bekreftelse av egne fordommer ofc :D)

https://podcasts.apple.com/au/podcast/ep-47-stages-has-imploded-6-food-lies-cyclists-still/id1690464889?i=1000654254937

Det interessante er praten med ernæringsmannen til EF (easypost?) om mat og sykling. Forskjellen på innkjøpt treningsernæring vs hjemmesnekret, hvor mye trenger man av hva under hard sykling og lignende. Jeg har egentlig aldri vært spesielt interessert i dette feltet i motsetning til de fleste her kanskje, men dette syntes jeg gjorde det hele interessant.

Topp! Passer ypperlig ettersom jeg har blitt litt ekstra interessert i EF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...