Gå til innhold

Tester ikke TERRENGSYKKEL.NO Orbea sykler??


Anbefalte innlegg

traa skrev (9 timer siden):

Liker å lese «norske» tester av sykler, finner ingen tester av Orbea EL sykler i  terrengsykkel.no??

eller søker jeg feil??

Er ikke abonnent lenger, så jeg kan ikke svare. Og med "norske" mener du at de er testet på norske stier, eller om språket er norsk? 

Terrengsykkel testet vel sykler like gjerne i utlandet før. 

Ellers er det jo nok av internasjonale tester av el-sykler hvor Orbea er vurdert nøye. 

Orbea Wild: "Bike of the year 2024 (og 2023) i E-Mountainbike: https://ebike-mtb.com/en/orbea-wild-m-ltd-2024-review/?_gl=1*x438ri*_up*MQ..*_ga*MTc2MzI3NzMzOC4xNzE1NTg1ODg2*_ga_6XR6JQL7BD*MTcxNTU4NTg4Ni4xLjAuMTcxNTU4NTg4Ni42MC4wLjA.*_ga_5VCEX31SVV*MTcxNTU4NTg4Ni4xLjAuMTcxNTU4NTg4Ni4wLjAuMA..

Orbea Rise: Gen 2 er akkurat sluppet på markedet som 2025 modell, det er ganske mange tester der ute, men i Norge finnes det pt. kun en sykkel til utstilling hos Unaas og leveransene begynner ikke før til høsten. Her er en test av den: https://ebike-mtb.com/en/orbea-rise-2025-test/

Begge testene over er fra E-Mountainbike som jeg oppfatter har langt større ressurser enn Terrengsykkel, og som gjennomfører massetester av ulike sykler opp mot hverandre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi har snakket med Terrengsykkel.no om at de skulle teste en Orbea Rise i 2022, men jeg vet ikke hvorfor det aldri ble aktuelt den gang. Siden den gang har tilgangen på en del av toppmodellene vært såpass begrenset at vi veldig ofte ikke har hatt sykler disponible til testing, og derfor heller ikke purret opp tidligere snakk om testing av denne modellen. Det stemmer ellers som Lars-Erik skriver nå om 2025 Rise at vi først og fremst prioriterer å få levert ut sykler til kunder før vi har mulighet for å levere en sykkel til test. I mellomtiden begynner det ellers å komme mye tester ellers på nett om akkurat denne modellen. 

Så fort vi får litt bedre tilgang på disse så kommer vi til å kontakte Terrengsykkel for å få testet denne hos de også.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...