Kamao Posted May 15 Share Posted May 15 Noen som har erfaring med det systemet antonsport har? Har skjønt at det ikke kan tas ut i kontanter. Men la oss si at jeg kjøper en sykkel og får bonus på 10000. Kan jeg da bruke den bonusen for å kjøpe stæsj, eller misforstår jeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 15 Share Posted May 15 Ja det fungerer helt greit, du må gå ut av butikken og inn igjen føre du får brukt bonusen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 15 Share Posted May 15 Aldri brukt det, men synes å huske det var slik når en selger forklarte meg bonus. Gjelder som regel ikke på tilbudsvarer. Anton Sport: Medlemsfordeler Bonus Som innlogget medlem får du også minimum 10% bonus på alle varer til ordinær pris. Bonusen du samler opp kan du bruke som betalingsmiddel i alle våre butikker. For å gjøre det enkelt snakker vi alltid i kroner. 100,- bonus tilsvarer 100 NOK. Nå og da slår vi også til med bonuskampanjer hvor vi gir deg ekstra bonusprosent. Ved enkelte kjøp kan Obos medlemskap gi høyere bonus. 1 Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamao Posted May 15 Author Share Posted May 15 Takker for svar. Har fått svar på det jeg lurer på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts