Carlan Posted May 24 Share Posted May 24 Hei! Det har stått en råflott Colnago låst i hagen vår i en måneds tid. Det at ingen vedkjenner seg den, og at den er låst med en 79 kroners kodelås fra clasern, samt har en annen lås hengende fritt gjør meg rimelig overbevist om at den er stjålet og plassert vår rolige hage i en slags buffertid. Spre ordet og ta kontakt om dere kjenner rette eier. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted May 24 Share Posted May 24 Du kan jo sjekke serienummeret her https://www.sykkelreg.no/sok og ringe politiet dersom det er et positivt treff. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepeda Posted May 24 Share Posted May 24 Velkommen på forumet og takk for godt initiativ @Carlan Antyd gjerne hvor i landet dette er - kan hjelpe for jungeltelegrafen. Takk til @Espen for tips om register. Merk at det er flere, som NAF og Bikemember. Om du ikke allerede er der, kan du vurdere Facebooks Stjålne sykler Norge. Men om du ikke kjapt finner eieren, må du ta kontakt med Politiet og opplyse at du har hittegods som sannsynligvis er tyvegods. Du bør ikke la sykkelen stå i hagen din eller på annet vis over tid oppbevare den. Quote S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlan Posted May 25 Author Share Posted May 25 Utviklingen her er at jeg omsider lokaliserte serienummeret på supersykkelen. Den var selvfølgelig stjålet. Politiet kom og kappet låsen men fikk ikke tak i eieren og hadde ikke plass i bilen, så den ble stående i boden min til den ble hentet av en større politibil i dag. 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted May 26 Share Posted May 26 Bra jobba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts