Gå til innhold

Overføre penger til Canada


Anbefalte innlegg

Vi skal leie et hus sammen med noen kanadiske venner i Italia. I den forbindelse skal vi overføre et femsifret beløp. Jeg ser at mulighetene for overføring er via Payal (som de ønsker) og via Swift. Paypal ser ut til å koste meg kr 3% i transaksjonsgebyr og jeg er redd for at kursen er dårlig. Vi det lønne seg for meg om å be om Swift-overføring fra egen bank?

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 5
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det bør banken kunne gi greit svar på, men PayPal gjør det jo veeeldig lettvint OG du har brukbart med ekstra lag med forsikringer om du bruker et kredittkort koblet mot PayPal. Jeg har gjort det sånn med all verdens betalinger i 20 år nå og har nesten aldri hatt problemer. Men jeg har brukt bankoverføringer en del også der mottaker ikke har akseptert PayPal.

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket banken, og det skiller 100 kr mellom dem og banken. Tror kanskje jeg kjører PayPal. Takk for hjelpen folkens.

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...