olve Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Hva gjør dere med utslitte komponenter som er modne for dynga? Tenker da spesielt på kassetter, drev og kranker som ikke akkurat går i metallemballasjen i gårdsplassen. Er det en tur til nærmeste gjenvinningsstasjon som gjelder? Quote
DesmoSkier Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Jeg har et par bokser der jeg samler opp, og så blir det tur til gjenvinningsstasjon innimellom. 2 Quote Helge https://www.strava.com/athletes/1635481
LarsB Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 Jeg maler alt sammen opp i mikrosmå biter, så forer jeg sjøpattedyr med det. (Hvis jeg rekker før Hanne tar dem til gjenbruksstasjonen og forer en kontainer med dem i stedet) LarsB 1 2 Quote
EirikPeirik Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 Det samme her. Ellers kan jeg finne på å lagre en del relativt ubrukte, men fungerende deler "i tilfelle". Quote
andersar Posted June 22, 2024 Posted June 22, 2024 Jeg samler alt i to kasser i garasjen, en for "kanskje gjenbruk" og en for "til reparasjon". Så ender det som oftest med at jeg legger ut hele sulamitten på gis bort. Forrige gang gjorde det egentlig litt vondt, da jeg la ut kassa for 200.- før jeg tok notis av at jeg jo hadde fylt den opp med flere komplette bakgir, inkl mitt gamle XTR og en karbongaffel til 20" hjul... 😄 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Recommended Posts