Gå til innhold

Jotunheimen Rundt 2023


Anbefalte innlegg

Må teste litt funksjonalitet på denne nye plattformen. Min partner in crime og undertegnede på vei opp Sognefjellet i alldeles upåklagelige forhold. LITT forskjell fra 2022!

Gøy om flere deler bilder!

 

 

IMG_1639.jpeg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for sliten og hadde for vondt underveis til å grave frem telefonen underveis. Hadde langt mindre sikt over Valdresflye enn hva bildene til Gruskverner viser, men mer sol over Sognefjellet.

Tenkte flere ganger "Aldri mer!" underveis. En god natts søvn senere er jeg på glid for neste år... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnoos skrev (10 timer siden):

Var for sliten og hadde for vondt underveis til å grave frem telefonen underveis. Hadde langt mindre sikt over Valdresflye enn hva bildene til Gruskverner viser, men mer sol over Sognefjellet.

Tenkte flere ganger "Aldri mer!" underveis. En god natts søvn senere er jeg på glid for neste år... 😉

Hehe, jeg satt "rekord" i negativ forstand på tid i år, startet med 250,01 km i beina i år og klokket inn på godt over 18 timer, og rundt 11 av dem frem til Lom - tydelig at mange skiturer i bedagelig tempo ikke er en god erstatning for spinning om vinteren - i hvert fall med tanke på sykkelformen... foretrekker ski for naturopplevelsen 🙂 Men egentlig ganske digg å ta det litt piano i et ritt som JR, stoppe og ta litt bilder, spise et par porsjoner lapskaus på Lom, kikke litt på naturen på Sognefjellet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes på papiret ut som et tynt grunnlag å starte JR på. Men det kommer selvsagt an på generell grunnform, og om man kan surfe på innsats og kilometre fra tidligere år.

Prøvde å få med meg litt natur underveis også, som var lett før det ble satt et drepende tempo opp Filefjell. Selv om det ikke ble foreviget som piksler på skjermen, så har jeg fortsatt levende bilder på tåka over den endeløse Flya, det våte underlaget opp Bøverdalen som gradvis gikk over til tørt og solskinn over Sognefjellet. Det nydelige været og litt for varme klatringen opp mot Hafslo mens jeg satt og hatet den evigvarende bakken etter å ha gått tom for væske før Luster siden jeg mistet en flaske. Sannsynligvis i den mildt sagt humpete nedkjøringen fra Sognefjellet.

Vurderer å ta det som en tur med god tid neste gang, nyte runden, og heller bruke 18+ timer istedet for å jage rundt på kortest mulig tid. Var i retrospekt gøy å perse med over en time, men tror kanskje å kose seg og heller bruker to timer ekstra kan være verdt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...