saktetur Posted July 6 Share Posted July 6 I forrige forum var det en tråd om dårligere syn ettersom alderen stiger. Jeg var en av dem som hadde stor nytte av å se den posten og nå har jeg testet Hydrotac noen dager og er kjempefornøyd. Tenker det er greit å få noe innhold i Foto og Video så her kommer mitt bidrag i kampen om dårlig syn på tur. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
san Posted July 6 Share Posted July 6 Sjekket litt da emnet var oppe i TS. Hydrotac sier sentralt at de har +1,5 men ingen selger den styrken. Hydrotac kunne også ha vært nyttig på sjermbrillene, for å se på mobilen. Regner med at det er det nærmeste jeg kommer, hvis jeg tyder brilleseddelen korrekt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saktetur Posted July 6 Author Share Posted July 6 Ser ut som du må på eBay eller Amazon for styrke under 2.5 vist en går for Hydrotac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geiranders Posted July 7 Share Posted July 7 Nyttig tips, @saktetur – takk! Gremmes over samme problemstilling selv, og visste ikke om denne løsningen. Skal definitivt sjekkes ut! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saktetur Posted July 7 Author Share Posted July 7 Takker, men vi sender den videre til @RazeFaze😀 som kom opp med tipset på TS og til @HeavyDude 😀som var først ut og bekreftet at de virket. Så stor takk til begge👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts