Gå til innhold

Sykkelkafé i København?


Anbefalte innlegg

Jeg er noen dager i København mens VM i sykling foregår i Glasgow og omegn. Er det noen som kan tipse om sykkelkafé/sportsbar i København som sannsynligvis har sending fra VM som vises på noen TV-skjermer?

Dere trenger ikke tipse om Café Velo, dessverre. Ut ifra den siste Instagram-posten deres så har hele lokalet brent ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Rapha sin kafé/klubbhus/butikk i sentrum sender. Den er også veldig enkel å komme seg til. Litt utenfor bykjernen finner du Cranks & Coffee, Copenhagen Cycling Club og Pas Normal Studios, som alle har enkel servering og TVer (ikke heeeelt sikker på CCC, men tror det).

  • Like 1

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parob skrev (På 3.8.2023 den 8.05):

Dere trenger ikke tipse om Café Velo, dessverre. Ut ifra den siste Instagram-posten deres så har hele lokalet brent ned.

Jeg ble egentlig litt nysgjerrig på hva som skjedde videre her. Det siste Instagram-innlegget er 100 uker gammelt og viser en brennende kafé med teksten "After all those years, my dream burned down in front of my eyes".

Så vidt jeg kan se åpnet de et drøyt halvår før pandemien og brant ned på tampen av den. Hardt.

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra Køben og en liten rapport. Dukket opp i Rapha-butikken ved rittstart og det var en del lycrakledde syklister der som akkurat hadde kommet fra tur, men en ledig stol til meg så det var jo fint. Litt skeptisk til at TV-ene viste et eller annet amerikansk landeveisritt, så jeg spurte en av betjeningen. Joda, de skulle sette på fra VM om ikke så lenge. Ja, dere skal altså vise MTB XCO for damer elite som starter sånn bortimot NÅ? Ehh.. han virket overrasket over spørsmålet, det var visst U23 landevei de skulle vise. Han tok seg allikevel bryet med å sjekke dekoderen, men virket ikke som de hadde noen kanal som viste XCO. 
Orket ikke ta runden med å forklare at jeg hadde spurt dem på forhånd og de hadde da bekreftet at de skulle vise det.

Slukøret måtte jeg kjapt finne en sportsbar, de viste bare ballspill. Deretter ble det øl på en fortauskafé mens jeg oppdaterte meg på rittet via Instagram i stedet.

Senere på dagen var vi innom hotellet for å samle troppene før vi skulle ut igjen på middag. Nå går jo rittet for herrene, verd å sjekke TV-en på hotellrommet tenkte jeg. Sannelig, der sendte de rittet på Eurosport med tysk kommentator. Far fikk snudd godstolen og åpnet en Mikkeler. Det enkle er ofte det beste. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...