Ivar Elverum Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Jeg skal selvsagt se den, men er eneste mulighet å signe seg opp på outside for abonnement? jeg betaler, altså selvsagt! Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventle Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 Ser kanskje ut som Pinkbike har enerett, men du får årsabonnement på Outside til $23.99 (245 kroner), det er jo ikke så ille om du liker noe av det andre de har i biblioteket (mye ski og klatring, ser det ut til)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 Kan vel også bare kjøpe abonnement for en måned til $1.99? 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted August 4, 2023 Author Share Posted August 4, 2023 Leste tydeligvis ikke nok til at jeg fant månedsab. Da blir det det! takk Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esc Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 Er den ikke gratis på pinkbike om 5 timer da? 🤔 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted August 4, 2023 Author Share Posted August 4, 2023 Jupp, takk! Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 Esc skrev (1 time siden): Er den ikke gratis på pinkbike om 5 timer da? 🤔 Er den? Det er jo perfekt for en fredag kveld! Quote NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted August 5, 2023 Author Share Posted August 5, 2023 Roy skrev (21 timer siden): Er den? Det er jo perfekt for en fredag kveld! Den var helt perfekt for en fredagskveld! Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts