Gå til innhold

Murphy lover for syklister


Anbefalte innlegg

Vi trenger en skikkelig tråd om hva som går galt og kan gå galt.

Jeg starter med en relativ enkel sak som alle har erfart:

En sykkel pungterer kun når man ikke har med lappesaker og mobiltelefon, og man er på det punktet på turen som er lengst vekk hjemmefra

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben skrev (3 timer siden):

En sykkel pungterer kun når man ikke har med lappesaker og mobiltelefon, og man er på det punktet på turen som er lengst vekk hjemmefra

Det kan jeg bekrefte. Som grønnskolling på tubeless (og sykkel generelt) hadde jeg kjøpt en Orbea Wild og jeg misforsto folka i butikken og trodde den var satt opp tubeless. Hadde bare med plugg da jeg punkterte ved Kikutstua i Nordmarka. Skjønte IKKE hvorfor jeg ikke kunne finne ut hvor lufta kom ut av dekket. Måtte trille sykkelen ned til Sørkedalen skole, ca 8 km og fant ut først da jeg kom hjem at jeg faktisk hadde slange.

 

Ellers kan jeg ta med regel nummer to. Det regner bare på de sykkelfestivalene du har kjøpt billett til.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å planlegge med å få med alt man trenger på en tur til Spania i sommerferien.

Bestiller mindre leiebil enn vi pleier å ha for jeg har jo tenkt å sykle fra flyplassen til leiligheten.

Når man da står hos bilutleiefirmaet og skal sette sammen sykkelen oppdager jeg at setepinnen og sete ligger hjemme i Norge.

Ikke er det standard pinne og batteriet til di-2 sitter inni pinnen.

Var litt dårlig stemning en stund da.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...