Gå til innhold

Hvor finner jeg kraftig glidelås til rammebag?


Anbefalte innlegg


Behov: 36cm skikkelig kraftig glidelås. Må ikke være vanntett.

Glidelåsen på Relevate-bagen min ga seg for en tid tilbake. 

Har lett mye på nett, men ikke funnet noen jeg stoler på er bra. Og om jeg først skal ta meg bryet med å sy den inn må den jo være skikkelig/tålelig bra. Den får juling når jeg drar igjen og det er noe bulkete eller kantete inni der.
 

Drar gjerne innom butikker i Oslo sentrum. Kanskje det finnes kalesje-verksteder med såpass korte glidelåser som 36cm? De jeg har funnet på nett har ikke dét, kun 90 som korteste..

DB34142A-931D-4F60-92C1-1D98B137A72E.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriksvatn skrev (19 timer siden):

Som nevnt over, hvis de ikke trenger å være vanntette har selfmade (tidligere stoff og stil) kraftige ykk glidelåser i mange ulike lengder og farger. Veldig enkelt å korte ned så du får det helt riktig. 

Legg ut bilde av resultatet etterpå da!

Yes, tenkte faktisk ikke på dette med at man bare kan sy igjen enden på den. Ikke gjort det før sa sa er det klart jeg blir stolt og Legger ut bilde! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (På 21.8.2023 den 10.46):

Ved siden av Kiwi Hosle er det en liten butikk som er sertifisert Osprey-reparatør. Tipper de kan fikse

Sømhuset Hosle

https://www.somhuset.com/merker-vi-jobber-med

De brukes som merkevare-verktsted for en rekke merker. Jeg har brukt de et par ganger selv. Det vil sikkert koste litt å reparere der, kvalitetshåndverk koster, men dersom målet er å reparere det selv kan de sikkert gi råd og evt selge deg noe som kan passe dersom de har det inne.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...