Soeder Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 (edited) Girvaier(e) i Tiagra gruppen er frynsa opp og synger på siste vers. Lurer på om noen har sykkelverksted å anbefale? Gjerne i Oslo vest, Bærum eller Asker. Har ikke byttet selv før og begynner å helle mot ny gruppe (GRX). Noen som har noe erfaring med hvor mye man må ut med for å bytte "alt"? Må straks trekke 2 barn i dobbeltvogna og da frister lettere utveksling enn det Tiagra kan tilby. Også frister 1x for å ha en ting mindre som kan gå skeis neste gang 😅. Edited August 29, 2023 by Soeder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggan Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Jeg har brukt BC Verksted på Høvik på landevei-, grævl- og terrengsykkel i sommer og veldig fornøyd med servicen jeg fått der. Anbefales. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 (edited) Jeg har brukt Bikefixx på Lysaker en del, både drop in og timer som er forhåndsbooket og de bistår alltid! Da jeg hadde kjøpt nye Huntfelger og ikke strammet kassetten godt nok, gjorde de det gratis (åpenbart god reklame siden jeg nå anbefaler de på et sykkelforum 😛) Ps - BC Verksted på Høvik er vel de som har serviceavtale på Canyon i Norge, så det er vel et kvalitetsstempel det også! Edited August 29, 2023 by Espen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soeder Posted March 19 Author Share Posted March 19 Det ble BC Sport og nye girvaiere. Meget fornøyd! Begynte å sikle på SRAM AXS og da blir nok ny sykkel det aktuelle på sikt. Forresten var sykkelen ut fra xxl-service med skifteproblemene. De hoppet rett og slett bukk over min beskrivelse av problemene og byttet andre slitedeler istedenfor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted March 19 Share Posted March 19 Jeg begynte også å sikle på AXS etter å ha fått byttet wire på bc sport! Mulig de har noe tankekontroll-greier der borte, de nevnte iaf ingenting eksplisitt 😄 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts