Gå til innhold

Sykkelverksted Oslo og omegn


Soeder

Anbefalte innlegg

Girvaier(e) i Tiagra gruppen er frynsa opp og synger på siste vers.

Lurer på om noen har sykkelverksted å anbefale? Gjerne i Oslo vest, Bærum eller Asker.

Har ikke byttet selv før og begynner å helle mot ny gruppe (GRX). Noen som har noe erfaring med hvor mye man må ut med for å bytte "alt"? Må straks trekke 2 barn i dobbeltvogna og da frister lettere utveksling enn det Tiagra kan tilby.

Også frister 1x for å ha en ting mindre som kan gå skeis neste gang 😅

Endret av Soeder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Bikefixx på Lysaker en del, både drop in og timer som er forhåndsbooket og de bistår alltid! 

Da jeg hadde kjøpt nye Huntfelger og ikke strammet kassetten godt nok, gjorde de det gratis (åpenbart god reklame siden jeg nå anbefaler de på et sykkelforum 😛)

Ps - BC Verksted på Høvik er vel de som har serviceavtale på Canyon i Norge, så det er vel et kvalitetsstempel det også!

Endret av Espen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Det ble BC Sport og nye girvaiere. Meget fornøyd!

Begynte å sikle på SRAM AXS og da blir nok ny sykkel det aktuelle på sikt.

Forresten var sykkelen ut fra xxl-service med skifteproblemene. De hoppet rett og slett bukk over min beskrivelse av problemene og byttet andre slitedeler istedenfor.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...