knuthaug Posted July 9, 2023 Share Posted July 9, 2023 (edited) Først og fremst helt framifrå at det har blitt fyrt opp et nytt forum på rekordtid! Ti tomler opp herfra! Men jeg har et alvorlig problem og det er at hver gang jeg starter å taste "sykkel" i adressefeltet, autocompleter nettleseren til sykkelkomponenter.no, og opp til flere ganger har jeg bare trykket enter og havnet rett hos pusheren fra Baldersheim. Jeg vet ikke om jeg har råd til dette i lengden Edited July 9, 2023 by knuthaug 1 4 Quote http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raskall Posted July 21, 2023 Share Posted July 21, 2023 Jeg har løst dette ved å lage et bokmerke og legge dette på samme sted som det gamle forumet lå. Men det hjelper jo lite om du ikke har ryggmargsprogrammert innlogging på forumet via bokmerke. Derfor har jeg nå kjøpt domenet terrengsykkelforumet.eu som redirecter til https://sykkel.org/ Så hvis du nå fjerner terrengsykkelforumet.no fra søkehistorikken din, så går du inn på terrengsykkelforumet.eu slik at det havner i søkehistorikken, så skal du kunne gå inn på forumet slik du alltid har gjort. Jeg har kjøpt dette domenet for 3 år, så du har god tid på å avvenne deg med denne stygge uvanen. 🙂 1 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 21, 2023 Share Posted July 21, 2023 Man kan også gå inn via Sykling.org dersom det er lengre unna farlige autocompletes. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raskall Posted July 21, 2023 Share Posted July 21, 2023 baroudeur skrev (Akkurat nå): Man kan også gå inn via Sykling.org dersom det er lengre unna farlige autocompletes. Sykling.no er ncf sine hjemmesider. Så da er det vel en viss fare for at man ryker på et sykkelritt man ikke hadde planlagt. 😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts