Gå til innhold

Styreteip med demping


Anbefalte innlegg

Gjenbruker dere gammel gel når dere legger ny styreteip? Dette for å minske vibrasjoner i håndleddet. Eller er det andre remedier som gjelder om dagen? ☺️

Må legge ny styreteip på landevegssykkelen siden den 10 år gamle Fizik-teipen er så morken at den faller fra hverandre når jeg tar på den 🥲

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker to lag styretape slik @seda nevner. Har ganske lange hender da, L i langfingerhansker. Så jeg får bedre grep og bedre demping. Samtidig.

Endret av Valentino

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel legge til at jeg er en av disse tullingene som ikke bruker hansker. Unntak: Utforhansker (slike Specialized Grail med pute midt i håndflaten), sykle i felt-hansker (Bioracer sine aerohansker er heldigvis udempet), neglespretthansker. 

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...