Gå til innhold

Kjøpe bøff i bulk?


Anbefalte innlegg

Jeg (vi) bruker greit med bøff vinter, vår og høst. Av typen de deler ut som reklame gjerne, men har innimellom også prøvd de som er litt dyrere og forét.

Men, jeg opplever svinn…

Kan godt stå et banknavn e.l på de, jeg gir meg blanke, men tips til hvordan skaffe en dunge bøffs uten å tømme konto? Ser man kan kjøpe 500 til 20,- stk. 500stk er noooe voldsomt…

 

edit: kanskje starte et kjedebrev, send meg 10 bøff, verv og få tilsendt mange mange….

🙂

Endret av Ivar Elverum

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det motsatte, det bare vokser i haugen av bøff. 35 stk i skapet der alt jeg ikke bruker ligger. Kan ta med en del til deg ved anledning. Mener jeg tok med en bøff til Johannes i fjor på GC. Viste ikke at trøndere var så frosne av seg ( har 16 år der selv og husket vi kunne ha det varmere på julaften enn midtsommers).

IMG_0146.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (8 minutter siden):

Jeg opplever det motsatte, det bare vokser i haugen av bøff. 35 stk i skapet der alt jeg ikke bruker ligger. Kan ta med en del til deg ved anledning. Mener jeg tok med en bøff til Johannes i fjor på GC. Viste ikke at trøndere var så frosne av seg ( har 16 år der selv og husket vi kunne ha det varmere på julaften enn midtsommers).

IMG_0146.jpeg

Tar i mot med åpne armer. 
jeg er norges kaldeste mann… Har vel egentlig ikke med bøff på gc, men om pico er plan så er det helst med et par, ja. Hanskene er jo på til garmin viser 20c. Noe før når det går opp

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mer kald på GC enn de fleste andre steder jeg har syklet. Kjører seg god og svett med 25 grader  fra start i Playa del Ingles. Temperaturen synker oppover mot toppen og 6-7 grader idet du bikker nedover mot San Nicolas. Skalv sånn da jeg kom ned at trodde aldri jeg skulle få igjen varmen.

Det har også vært regn og rett over pluss oppe i Ayacata slik at kafeen der måtte fyre opp i peisen og det sto en haug syklister rundt for å komme seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiost skrev (3 timer siden):

Har vært mer kald på GC enn de fleste andre steder jeg har syklet. Kjører seg god og svett med 25 grader  fra start i Playa del Ingles. Temperaturen synker oppover mot toppen og 6-7 grader idet du bikker nedover mot San Nicolas. Skalv sånn da jeg kom ned at trodde aldri jeg skulle få igjen varmen.

Det har også vært regn og rett over pluss oppe i Ayacata slik at kafeen der måtte fyre opp i peisen og det sto en haug syklister rundt for å komme seg litt.

Jepp, men vært på toppen i 17c også! 
:)

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg det er på sin plass å løfte bærekraft fingeren. Dine bøffer er nok ikke det som vipper oss utfor stupet, men ta nå for pokker vare på klean gut! 

Jeg synes du skal kjøpe den dyreste og fineste buffen du finner og så ta vare på den. 

 

Buff som giveaway synes jeg er en fornærmelse og forteller meg at de som bestilte og satte logoen sin på dem ikke har oppdatert seg de siste 15 årene. Tekstiler er en av de virkelig store kildene til alvorlige miljø og ressursutfordringer. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (39 minutter siden):

Her synes jeg det er på sin plass å løfte bærekraft fingeren. Dine bøffer er nok ikke det som vipper oss utfor stupet, men ta nå for pokker vare på klean gut! 

Jeg synes du skal kjøpe den dyreste og fineste buffen du finner og så ta vare på den. 

 

Buff som giveaway synes jeg er en fornærmelse og forteller meg at de som bestilte og satte logoen sin på dem ikke har oppdatert seg de siste 15 årene. Tekstiler er en av de virkelig store kildene til alvorlige miljø og ressursutfordringer. 

Hehe

Til mitt forsvar, før jeg føres til egnet sted for avretting!

Jeg er eldre, blitt. Nylig avlagt kognitiv test gradert bestått. Likevel er man blitt noe mer glemsk.

Har alltid vært litt sullekopp, og er dønn avhengig av feks fruen til å ta vare på meg og mitt.

På tur med sykkelkompiser ynder jeg å ligge et stykke baki gruppa, lett å lede, og vet aldri hvor jeg er!
 

De tre bøffene jeg har, har vært med lenge. Den ene er som meg, litt frynsete i kanten. Jeg eier en skalljakke kjøpt i 2014, som faktisk er den eneste skalljakken jeg har. Resten av klesparken brukes helt opp, før det handles nytt! 
 

En skal ikke legge skyld, men jeg deler bopel med nevnte frue og to ungdommer. Fruen ee übermensch, men å følge med på hva youthsa ikler seg er jobbigt, selv for hu! 
 

Avslutningsvis, før hetta eller bøffen om du vil, dras ned foran mine øyne og eksekusjonspeljetongen får klarsignal vil jeg si at jeg blir å beholde mine 3 bøff, vurdere å kjøpe et par noe dyrere, men selvsagt gjerne få noen av noen som har for mye (sharing is caring).

 

Takk for tips, og takk for meg 😀
 

edit: en stk lang arm og ett bein er nå tydeligvis blitt såkalt "sleeve" i sønnens håndballiver. Han tok også ene mellomlagsjakka mi, for ikke å snakke om skoa mine

fulldempern får stå, han trenger ikke slikt siern, kjører fra deg på ht, din gamle f*. Live e hardt men æ vill låvvå d læll 😝

Endret av Ivar Elverum
  • Haha 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (17 timer siden):

Buff som giveaway synes jeg er en fornærmelse og forteller meg at de som bestilte og satte logoen sin på dem ikke har oppdatert seg de siste 15 årene. Tekstiler er en av de virkelig store kildene til alvorlige miljø og ressursutfordringer. 

Jeg vant en fôret buff etter 3.plassen min i Victoria Terreng i 2011 (snikskryt). Dette er fremdeles favorittbuffen min og brukes høst, vinter og vår. Ellers enig med deg, kjøp gode og dyre tekstiler og ta vare på dem, lenge 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...