Garpen Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Etter at noen eiker fikk hard medfart i forrige uke skulle jeg få hjelp til å vurdere om noen skulle byttes ut og evt rette litt på hjulet av Sørensen. De ringte raskt tilbake og da da at felgen er pai. Sprukket ved en nippel. Og at de gjerne bygger nytt hjul på tilsvarende felg ettersom eiker og nav er i fin form. Sjekket hjemmesiden til sykkelkomponenter, men det ser ikke ut som de har løse felger. (Ja, jeg har fyrt av en epost til de...) Noen som vet om felgene Hunt Trail Wide v2 29 selges løst og om de har samme mål som for to år siden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanS Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 https://www.huntbikewheels.cc/products/hunt-trail-wide-v2-mtb-rim?variant=39543818223714 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 Du kan likegodt fyre av en mail eller ringe Hunt gutta i England, da får du svar umiddelabart. Godt mulig du kan få en crash replacement deal der og😀 De er trivelige og kunnskapsrike 1 Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 (edited) Hm, fikk ikke Hunt pepper av Hambini for byggekvalitet på ringene sine? 😇 Støtter å sende dem mail, britene er gode på raske svar på epost jevnt over syns jeg. Edited October 9, 2023 by andersar Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garpen Posted October 9, 2023 Author Share Posted October 9, 2023 Ikke så ille service i Norge heller. Sykkelkomponenter tar gjerne dialogen med Hunt så snart jeg får lastet opp et par bilder av felgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garpen Posted October 9, 2023 Author Share Posted October 9, 2023 @andersar har ikke "alle" får pepper av han YouTuberen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 Seff ingenting i veien med å gå via Sykkelkomponenter heller, de er vanligvis kvikke, greie og ryddige. Forslaget var kun om du hadde veldig dårlig tid, da funker veldig bra å ringe. Min erfaring var fra før Sykkelkomponenter importerte og jeg kjøpte mine hjul direkte. Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 Garpen skrev (3 timer siden): @andersar har ikke "alle" får pepper av han YouTuberen? Ikke jeg!!! Men jeg venter på invitasjon... 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts