Gå til innhold

Nye Hunt felger


Anbefalte innlegg

Etter at noen eiker fikk hard medfart i forrige uke skulle jeg få hjelp til å vurdere om noen skulle byttes ut og evt rette litt på hjulet av Sørensen.

De ringte raskt tilbake og da da at felgen er pai. Sprukket ved en nippel. Og at de gjerne bygger nytt hjul på tilsvarende felg ettersom eiker og nav er i fin form.

Sjekket hjemmesiden til sykkelkomponenter, men det ser ikke ut som de har løse felger. (Ja, jeg har fyrt av en epost til de...) Noen som vet om felgene Hunt Trail Wide v2 29 selges løst og om de har samme mål som for to år siden?

IMG_2797.jpeg.038039ace301b48a2c0e2519d22c337a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fikk ikke Hunt pepper av Hambini for byggekvalitet på ringene sine? 😇 Støtter å sende dem mail, britene er gode på raske svar på epost jevnt over syns jeg.

Endret av andersar

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff ingenting i veien med å gå via Sykkelkomponenter heller, de er vanligvis kvikke, greie og ryddige.

Forslaget var kun om du hadde veldig dårlig tid, da funker veldig bra å ringe.

Min erfaring var fra før Sykkelkomponenter importerte og jeg kjøpte mine hjul direkte.

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...