Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Tips til et gratis program for å konvertere FLAC til MP3 (eller AAC?) i Windows? Evt et som er billig. Jeg har mange foldere med FLAC-filer, og vil ha et program som kan konvertere i batch, aller helst et som konverterer til et annet sted der den bevarer den originale folderstrukturen

Edited by arne_and
  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Har du et Python-miljø tror jeg det finnes endel enkle løsninger for å konvertere audio du kan bruke som burde kunne høvle gjennom en katalogstruktur.

(Fikk inntrykk av at du ikke er fremmed for Linux og kanskje koding i en annen tråd)

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Posted

Jeg har ikke installert python hjemme :classic_ohmy: men det ser ut som fre:ac skal fungere. Problemet nå er at når jeg prøver å kjøre konverteringen på NAS'et så driver det og faller ut, skal prøve å kopiere alle filene lokalt først.

Posted

Jeg gjorde en liknende jobb for lenge siden og mener jeg brukte Windows media player da. Usikker på hvor bra det fungerer i dag, og om tags og slikt beholdes som i originalfila….