arne_and Posted November 12, 2023 Share Posted November 12, 2023 (edited) Tips til et gratis program for å konvertere FLAC til MP3 (eller AAC?) i Windows? Evt et som er billig. Jeg har mange foldere med FLAC-filer, og vil ha et program som kan konvertere i batch, aller helst et som konverterer til et annet sted der den bevarer den originale folderstrukturen Edited November 12, 2023 by arne_and Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted November 13, 2023 Author Share Posted November 13, 2023 Ser ut som fre:ac gjør jobben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søgnerider Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Denne har fungert bra for meg https://online-audio-converter.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted November 14, 2023 Author Share Posted November 14, 2023 Jeg har mange titalls GB så jeg vil helst ikke ta det via nettet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Har du et Python-miljø tror jeg det finnes endel enkle løsninger for å konvertere audio du kan bruke som burde kunne høvle gjennom en katalogstruktur. (Fikk inntrykk av at du ikke er fremmed for Linux og kanskje koding i en annen tråd) Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted November 15, 2023 Author Share Posted November 15, 2023 Jeg har ikke installert python hjemme men det ser ut som fre:ac skal fungere. Problemet nå er at når jeg prøver å kjøre konverteringen på NAS'et så driver det og faller ut, skal prøve å kopiere alle filene lokalt først. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svene Posted November 15, 2023 Share Posted November 15, 2023 Jeg gjorde en liknende jobb for lenge siden og mener jeg brukte Windows media player da. Usikker på hvor bra det fungerer i dag, og om tags og slikt beholdes som i originalfila…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts