Gå til innhold

Lim for glidelåser etc


Anbefalte innlegg

Jeg har en velbrukt Norrøna Fjørå Flex som jeg ønsker å holde liv ii så lenge som mulig. Nå har limet som fester lommer og glidelåser løsnet. Jeg har prøvd å lime med vanlig Casco tekstillim, men det holdt kun en liten stund før det gikk opp igjen. Det jeg ser etter er noe sterkere lim, noe som kanskje aktiveres med strykejern. Finnes dette enkelt tilgjengelig?

Alternativ kan jeg sikkert sende inn buksa til Norrøna, men hadde vært greit å kunne fikse det selv også.

Trondheim
I was just riding along...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Har reparert et par jakker med Aquasure eller Seam Grip. Husker ikke på sparket de forskjellige bruksområdene til produktene, men begge produseres av Gear Aid. Det limet jeg brukte fikk en slags klar silikonaktig hinne.

Aquasure er det som anbefales for å reparere småhull på packrafter, så solide saker.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...