Gråstein Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Jeg har et spørsmål om Bikeshop, og lurte litt på hvor jeg skulle legge det. Fra gamle terrengsykkelforumet var det jo også vanlig med lange tråder om forskjellige nettbutikker. (Oftest nett-) Kunne det vært et passende underforum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Jeg tenker vel på Ymseforumet som et sånt typisk sted for øyeblikket. Vi er alltid åpne for nye underforum hvis de har livets rett, men vi ønsker samtidig å unngå underforum der det går måneder mellom hver gang det postes noe. Men folk må gjerne komme med innspill hvis flere ønsker dette. 4 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Enig med perbl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts