EspenE Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 Hvilket remeduim anses som egnet/best for å gjenopprette fordums glans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpers Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 (edited) Din venn i nøden - fungerer forbausende bra: Sitronrens fra Jernia eller andre sjapper Edited November 27, 2023 by Alpers 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan77 Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 Jeg har fjernet dekkmerker (etter tå-overlapp) fra mine hvite sko med "magisk svamp". https://www.clasohlson.com/no/Flekkfjerner,-4-pack/p/34-6395 For datterens hvite kunstløpsskøyter var det tannkrem som skulle til. Begge deler er vel i praksis mild pussing av overflaten 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutspeed Posted November 27, 2023 Share Posted November 27, 2023 Har hatt great success med Jif skurekrem (uten sitronduft) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen9ng Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 Jeg foreslår min go to APC surfex HD i utblandet utgave. Begyn på 2% og øk til helt opp mot 1:5 om nødvendig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts