Oddefa Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Så har klubben faktisk lagt ut rittet på EQ-timing allerede nå (har tidligere vært veldig treg å få lagt det ut så flott gjort). En får ikke meldt seg på enda, men tror det kommer etter nyttår, skal gi beskjed i denne tråden. Men sett av tidspunktet 9.mai folkes, si til partner, unger ++ at denne dagen skal vi til Elverumskogen for å sykle ett passe kort men passe hardt stiritt. Trasen blir nok ganske lik som i fjor (sub 30 km tur, sub 40 km elite) men det planlegges endring rundt runding ved mål for å få rittet litt nærmere de som står ved mål og venter/heier etc. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Gøy! Skal skje ting om jeg ikke blir med på dette. Et av de kuleste stirittene som er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otoen Posted December 16, 2023 Share Posted December 16, 2023 Herlig👍🏻👍🏻. Og traseen er finere enn noen gang da det er bedrevet hogst i løypa. Dette har ført til en mer sikt slik at man ser hverandre bedre, løypa enda tørrere og ikke minst så er sjansen for å bli mer solbrent enda større. Altså bare knall! Selvfølgelig skal folk melde seg på her👍🏻. Odd Erik tar sikkert en ekstra lang stitur etter rittet (eller helst før😉) for de som ønsker å se mer av det flotte stinettverket Elverum har å by på. Feks en tur gjennom Mosjømarka er å anbefale👍🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 Jeg stemmer ja til påmelding. Er jeg rask og bestemt blir det ikke noe hyttegreier LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 Skal jeg ta halvdemperen?, hvilke dekk?, hvor mye luft?, er det matstasjoner over alt? hvor sliten kan man egentlig bli uten skikkelige klaringer? LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lømo Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 (edited) LarsB skrev (1 time siden): Skal jeg ta halvdemperen?, hvilke dekk?, hvor mye luft?, er det matstasjoner over alt? hvor sliten kan man egentlig bli uten skikkelige klaringer? LarsB Helstiv , race king 35 psi , du kan se McDonalds og Burgerking fra traseen , bare å tråkke innom drive inn 😋 Edited December 19, 2023 by Lømo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 puuh. Da vet jeg det. LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted December 19, 2023 Author Share Posted December 19, 2023 Jupp, og en portabel kebabsjappe rett ved Rimi (rett over start/mål også). Her er det mat (å kjøpe) vet du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stosu Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 Dette blir vanvittig kult. Ett av årets høydepunkt på sykkel 🥳🥳 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted January 22 Share Posted January 22 Ser ut som påmeldingen er åpnet. Meldte meg på nå(Håper jeg får startnr 1😇), selv om jeg ikke kan si 100% sikkert enda at jeg får deltatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted January 22 Author Share Posted January 22 Terningenrittet 2024 (eqtiming.com) Bra Erik, du er påmeldt nr 1. Skal få meldt meg på jeg også. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted March 12 Author Share Posted March 12 Da er vi 3 stk som er påmeldt. Garantert pallen hvis det ikke blir flere, juhu. Men meld dere på folkens. Kan love ett litt mindre komplisert ritt en Styrkeprøven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otoen Posted March 18 Share Posted March 18 Påmeldt👍🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted March 22 Author Share Posted March 22 Herlig Øistein, ser fram til en tett kamp med deg i år også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dundun Posted March 23 Share Posted March 23 Vurderer å dra, men usikker på hvilken jeg skal melde meg på. Fysisk sett er jeg vel på mosjonist minus, for en kar på 31. Sykler jeg 95% alene om jeg melder meg på Senior/Elite? Hva er forskjell på Senior/Elite og Tur traseen? Ikke vært med på dette før, men hører positive ting fra andre som har syklet det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lømo Posted March 23 Share Posted March 23 (edited) dundun skrev (2 timer siden): Vurderer å dra, men usikker på hvilken jeg skal melde meg på. Fysisk sett er jeg vel på mosjonist minus, for en kar på 31. Sykler jeg 95% alene om jeg melder meg på Senior/Elite? Hva er forskjell på Senior/Elite og Tur traseen? Ikke vært med på dette før, men hører positive ting fra andre som har syklet det Samme trasé , men eliten sykler vel ei runde ekstra , 3 vs 4 mener jeg , tipper turklassen har mer enn høyt nok tempo til at du blir svett i panna , mosjonist minus tror jeg blir 99% alene i eliteklassen Edited March 23 by Lømo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otoen Posted March 23 Share Posted March 23 Oddefa skrev (21 timer siden): Herlig Øistein, ser fram til en tett kamp med deg i år også. Yes!! Vi tar følge til mål a🙂.Har mye rart å skravle om😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stosu Posted April 7 Share Posted April 7 er veldig gira på å være med her, men må i verste fall bygge veranda til 17 mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted April 8 Share Posted April 8 Nå er jeg påmeldt også. Det blir sikkert hardt i middelaldrendeklassen 50-59 i år og, selv om vi er fire med hittil. LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted April 13 Author Share Posted April 13 Ok påmelding til nå, men her trenger vi flere deltakere, og ikke minst finnes det mange terrengsyklister som trenger ett terrengritt som er 100 terrengritt. Virker som det blir rekordtidlig snøfritt også (iallefall på plenen min som tross alt ikke er mer en en drøye 1 km i luftlinje). Litt under 4 uker til så tror det skal bli supert til da, mulig jeg tar en runde på beina i nær tid. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dundun Posted April 22 Share Posted April 22 Påmeldt, gleder meg til å prøve dette rittet 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted April 24 Author Share Posted April 24 Påmelding tar seg opp, 50 stk nå. Det som så ut som soleklar pall for 1 mnd siden handler nå om å slå Otoen. Han lurte seg unna meg på slutten i fjor, hvordan er styrkeforholdet nå mon tro ? Otoen er også singel nå så han er sikkert mer på Tinder en Sykkel.org og leser sikkert ikke dette. Meld dere på folkens, plass til mange i Elverumskogene. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Posted May 2 Share Posted May 2 (edited) Ikke nok med at terningenrittet har et segment som kalles rollercoasteren, men samme dag som rittet arrangeres er det tivoli i Elverum sentrum (vårfest). Det blir tivoli utenfor Amfi-Elverum, i tillegg til diverse food trucks. Det er ca. 2km fra start/mål til Amfi og sykkelsti hele veien. Så etter man har feid gjennom rollercoasteren på Terningmoen kan man etter målgang ta med kone og barn for litt tivoli og en elgburger med churros til dessert. GPS-spor til alle rundene ligger forøvrig ute på CK Elverum sine Facebooksider. Edited May 2 by Even Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dundun Posted May 3 Share Posted May 3 Litt usikker på rundene som er lagt ut, er det 10km løypen som skal sykles x3 av tur, eller hvordan henger det sammen? Tenkte å prøvesykle rolig i helgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Posted May 3 Share Posted May 3 (edited) dundun skrev (10 minutter siden): Litt usikker på rundene som er lagt ut, er det 10km løypen som skal sykles x3 av tur, eller hvordan henger det sammen? Tenkte å prøvesykle rolig i helgen Her er Oddefa eksperten, men det er den runden på 10km som sykles flere ganger. Avhengig av om du er påmeldt elite eller tur. Det er denne: https://strava.app.link/BD1U3vj4hJb Jeg er ikke sikker på om den er oppmerket per nå. Det kan sikkert noen andre svare på. Det var mange som sykla gjennom den i går, så den er definitivt mulig å teste. Litt bløtt er det nok noen steder, men dette blir bedre og bedre for hver dag nå. Edited May 3 by Even Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts