Jump to content

Training Peaks eller Intervals.icu?

Hen9ng

Recommended Posts

Etter noen år med trening basert på struktur i hodet og innfallsmetoden har lysten til å få litt mer struktur og oversikt. I den forbindelse tenkte jeg å ta i bruk enten Training Peaks eller Intervals.icu. Ikke brukt noen av de tidligere så spørsmålet er hvilken som anbefales? Er analysemulighetene stadig bedre hos Intervals. 

Driver endel med skigåing og andre aktiviteter en sykling også, men begge virker å takle dette greit. 

Er TP verdt de 1200,- kronene de koster i året? TP har vel også en app, men usikker på hvor viktig det er? 

Hva har herredømme på formuet? 

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har tidligere svart i en annen liknende tråd at jeg syntes en del ting da fortsatt fungerte bedre i TP, men siden den gang har intervals kommet med en del oppdateringer som har adressert mye av det jeg har savnet, så nå ser jeg ingen grunn til å bruke TP lenger og spesielt oppdateringsfrekvensen og oppfølgingen av feature requests på intervals er på et helt annet nivå enn hva vi har væt vant med fra TP og Strava etc, så hvis du savner noe er det stor sjanse for at du får ønsket oppfylt før eller siden hos intervals. Mitt eneste minus med intervals i dag, er at kalenderen er litt overlesset med informasjon - jeg vil gjerne skru av visningen av mer info enn det som er mulig.