Gå til innhold

Training Peaks eller Intervals.icu?


Hen9ng

Anbefalte innlegg

Etter noen år med trening basert på struktur i hodet og innfallsmetoden har lysten til å få litt mer struktur og oversikt. I den forbindelse tenkte jeg å ta i bruk enten Training Peaks eller Intervals.icu. Ikke brukt noen av de tidligere så spørsmålet er hvilken som anbefales? Er analysemulighetene stadig bedre hos Intervals. 
 

Driver endel med skigåing og andre aktiviteter en sykling også, men begge virker å takle dette greit. 
 

Er TP verdt de 1200,- kronene de koster i året? TP har vel også en app, men usikker på hvor viktig det er? 

Hva har herredømme på formuet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har tidligere svart i en annen liknende tråd at jeg syntes en del ting da fortsatt fungerte bedre i TP, men siden den gang har intervals kommet med en del oppdateringer som har adressert mye av det jeg har savnet, så nå ser jeg ingen grunn til å bruke TP lenger og spesielt oppdateringsfrekvensen og oppfølgingen av feature requests på intervals er på et helt annet nivå enn hva vi har væt vant med fra TP og Strava etc, så hvis du savner noe er det stor sjanse for at du får ønsket oppfylt før eller siden hos intervals. Mitt eneste minus med intervals i dag, er at kalenderen er litt overlesset med informasjon - jeg vil gjerne skru av visningen av mer info enn det som er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...