Jump to content

Bikefit Trondheim

Recommended Posts

Posted

Nei, men dersom jeg skulle tatt en bikefit så er vel Bjørn hos Hank Sport en av de jeg ville stole mest på. Bare ut fra en som har mye erfaring, sykler mye og rimelig teknisk kompetent. 

• Like 2
Posted

Jeg har vært hos Hank og tilpasset sykkel med Retül. Dette er riktignok eneste gangen jeg har fått hjelp til å tilpasse, men jeg gikk ut litt klokere, med en halv cm høyere sete, og en lang rapport med mål som jeg kan bruke på neste sykkel. 

• Like 1
Posted

Eg kan nemne at eg for eit par dagar sidan tok ein bike fit med MyVeloFit. Det kan vere ein god ide sjølv om du likevel har tenkt å ta "ordentleg" sykkeltilpasning, fordi du då kan kome til eit betre utgangspunkt, og bruke litt tid til å bli van med dette utgangspunktet. Det blir enklare på sykkeltilpasninga dersom justeringsbehovet er på millimeternivå i staden for centimeternivå.

• Like 2
Posted
2 minutes ago, bsmell said:

Da ble det bikefit hos Hank i julegave til junior.

Takker for innspill!

Gjerne del erfaringer her i ettertid. Lurer på om jeg skal spandere på meg det samme.

• 7 months later...
Posted
On 12/25/2023 at 9:06 PM, bsmell said:

Det skal jeg gjøre. Det blir når ny sykkel er på plass.

Ble det ny sykkel og medfølgende tilpasning på junior?

Posted
bsmell skrev (52 minutter siden):

Det ble en Trek Checkpoint som fikk bli med på bikefit. Syklisten er fornøyd med tilpasningene som ble gjort. Jeg kan høre om han vil skrive noe om erfaringene selv. @Folebjor?

Så heldig! Jeg har forgjeves forsøkt å booke time hos Hank via både epost, webskjema og telefon

• 3 weeks later...
Posted

Webskjema til Hank funket dårlig, og Bjørn har et søppelpost-problem. Best å ringe til butikken og få Bjørn til å ta kontakt. 

Ellers fornøyd med fit. Ble gjort litt små justeringer, mens ting som fungerte godt nok fikk stå. 

Posted
Folebjor skrev (1 time siden):

Webskjema til Hank funket dårlig, og Bjørn har et søppelpost-problem. Best å ringe til butikken og få Bjørn til å ta kontakt. 

Ellers fornøyd med fit. Ble gjort litt små justeringer, mens ting som fungerte godt nok fikk stå. 

Mitt liv som søppelpostproblem! Der har du tittelen på selvbiografien