Gå til innhold

hvilken pris bør jeg ta for en 2021 Recon Silver RL?


Anbefalte innlegg

baronKanon skrev (2 timer siden):

Problemet med en sånn er nok at de som gjerne kjøper løse gafler sikter høyere, så det kan fort være en tungsolgt greie. 

Derfor er nok det beste å oppgradere hjulene på emtben også. Da trenger du bare en ramme og noen smådeler så har du en ny sykkel. 





...og etter en stund kjennes gaffelen litt undermåls ut, da er det bare å spenne seg fast. 

larsB

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, baronKanon said:

Problemet med en sånn er nok at de som gjerne kjøper løse gafler sikter høyere, så det kan fort være en tungsolgt greie. 

ja var litt det jeg tenkte også, hummm kanskje en 1000kr? og så til nøds gå for 500? og 1500 vis jeg er heldig? 

 

3 hours ago, LarsB said:

Derfor er nok det beste å oppgradere hjulene på emtben også. Da trenger du bare en ramme og noen smådeler så har du en ny sykkel. 





...og etter en stund kjennes gaffelen litt undermåls ut, da er det bare å spenne seg fast. 

larsB

hah! prøver å unngå å ha flere sykler egentlig, hjulene er allerede prima og ny ramme blir det værtfall ikke! nei bedre å kvitte seg med delene enn å hamstre

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ledetråd for å selge brukte deler er en tredel av nypris når de er i god stand.

Så spørs det hva markedet sier og om det er salgbart som noe annet enn søkke.

Start på det du håper å få og se an eventuelle bud. Mye mulig at du faktisk kan får mer enn det du håper på også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...