Gå til innhold

noen steder i oslo hvor man kan øve på små hopp og dropp?


Emtb

Anbefalte innlegg

frongnerseteren er vell litt for hardcore tenker jeg? prøvde litt på brattbakken men er langt unna. fant 3-4 små hopp som var slitt ved gaustad og noen store jeg brakk armen på siste jeg prøvde lol. finnes det noe andre steder? hadde vært kut om det var noe på skullerud som man kunne øve seg litt på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen dirt-hopp inni skauen nordvest (ish) for rikshospitalet. Har ikke GPS coords tilgjengelig men det er ikke store skogholtet så bør ikke kreve veldig mye leting.

Edit, kan ikke love at det er her men ser veldig sånn ut
https://www.google.com/maps/place/Oslo+universitetssykehus+HF,+Rikshospitalet/@59.9523894,10.7134082,123m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x46416defb0ec5f6b:0x5cd8037b5f74a21!8m2!3d59.9493872!4d10.7155608!16zL20vMDZjMHhy?entry=ttu

Endret av Ivar Nilsen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ndreas said:

Sognsvann har jo et par drop rett før gummiskogen (på andre siden av veien, ved boligfeltet). De er ganske fine synes jeg

 

2 hours ago, Ivar Nilsen said:

Det er noen dirt-hopp inni skauen nordvest (ish) for rikshospitalet. Har ikke GPS coords tilgjengelig men det er ikke store skogholtet så bør ikke kreve veldig mye leting.

Edit, kan ikke love at det er her men ser veldig sånn ut
https://www.google.com/maps/place/Oslo+universitetssykehus+HF,+Rikshospitalet/@59.9523894,10.7134082,123m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x46416defb0ec5f6b:0x5cd8037b5f74a21!8m2!3d59.9493872!4d10.7155608!16zL20vMDZjMHhy?entry=ttu

dem jeg referete til ved gausta! var noe virkelige gjenngrodde og slitte små noe som var fine og de store som jeg brakk armen min på, malger liksom noe mitt i mellom! så et dropp også men landingen var litt sketchy. 

 

 

2 hours ago, stislask said:

Siggerud MTB-park. 

Hvis det er dette man skal øve på, er det dit man skal dra. 

det er altså noen hopp osv å øve på der?! ligger de da i XC sporet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (21 timer siden):

 

dem jeg referete til ved gausta! var noe virkelige gjenngrodde og slitte små noe som var fine og de store som jeg brakk armen min på, malger liksom noe mitt i mellom! så et dropp også men landingen var litt sketchy. 

 

 

det er altså noen hopp osv å øve på der?! ligger de da i XC sporet? 

Siggerud MTB-map ER i all hovdsak hopp. I tillegg til en fin pumptrack og en bitteliten løype med noen berms. 

Det er hopp / dropp i alle vanskelighetsgrader der. Om Siggerud MTB-park er for lett er du klar for Frognerseteren.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, stislask said:

Siggerud MTB-map ER i all hovdsak hopp. I tillegg til en fin pumptrack og en bitteliten løype med noen berms. 

Det er hopp / dropp i alle vanskelighetsgrader der. Om Siggerud MTB-park er for lett er du klar for Frognerseteren.

 

siggerud MTB park er perfekt! forvekslet det med et annet sted, var ikke klar over at det var noe der! turen går dit værtfall 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...